zondag 13 september 2015

Zomerherinneringen

Wat was de zomer heerlijk hè! Genoten van het mooie weer en de rust... en van nieuwe wolletjes! ;-)
Het nieuwe, dikke garen van byClaire kwam via de post bij mij binnen, samen met deze super vrolijke haaknaalden. Ik ben begonnen aan de omslagdoek van het blog van Claire. Uiteindelijk is de kleuren combinatie nog iets anders geworden dan op bovenstaande foto.
Het beginnetje was er! 
 En door de dikke haaknaald (nr. 9) en het makkelijke patroon ging het heel snel.
 En nu is het wachten op nieuwe bollen, want met 6 bollen, zoals het patroon is, vind ik de doek nog iets te klein. Dus wordt vervolgd...
 Deze zomer omhaakte ik ook een paar potjes voor op onze toilet. Voor geurkaarsjes of bloemen.
 Toen de hortensia's nog mooi in bloei stonden...
 ... zette ik ze op de vaas bij mijn vriendin, die terugkwam van vakantie.
En ik scoorde ook deze leuke kop en schotel van de H&M. Thee drinken (Fresh mint van AH, groene thee met munt) in de kleur van mijn vest, haha :-)

Veel plezier vandaag en drink ook een lekker kopje thee!

2 comments, which make me happy!:

Colien zei

Gezellige foto's! Ben benieuwd naar je omslagdoek....
grtz.Colien

Unknown zei

Je maakt leuke reportages en de foto's vind ik altijd erg origineel, leuke kleding zie ik voorbij komen, kortom je blog is toppie en de omslagdoek helemaal geweldig hoor, groetjes en een fijne dag, Ageeth

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!