dinsdag 30 maart 2010

DT A Spoon Full of Sugar

Deze prachtige lucht zag ik een paar dagen geleden, toen de zon onderging achter de huizen.
Zondagmiddag hebben we gewandeld bij Het Loo en in het hertenkamp konden we zo tussen de herten lopen.
Mijn bijdrage voor A Spoon Full of Sugar is deze kaart in de vorm van een tag. De opdracht voor deze week is een kaart maken die niet vierkant of rechthoekig is.
Het dessinpapier is van Cosmo Cricket (Nutmeg).
De stempel van Sarah Kay en de tekststempel uit de spingkit van CC Design. Bij Stamp Something is de challenge deze week "doodlen". Ik heb het randje om de stempel gedoodled. Hihi, grappig woord.
Ik heb een zonnehoed bedeltje aan het lintje opgehangen, vond het wel leuk bij de stempel passen.
Tot gauw! Ingrid xxx

6 comments, which make me happy!:

Linda zei

Hoi Ingrid, Het is echt een super leuk kaartje geworden! Heel mooi die kleurtjes en het stempeltje vind ik te gek, de SK stempels zijn zoooo mooi en romantisch! De charm past er echt goed bij, net zo'n hoedje als het meisje leuk hoor dit soort details.
Fijne dag nog!Groetjes, Linda.

Kathy zei

WOW Ingrid this is adorable!!! I love the colors and this style of card is fabulous!! Such a sweet image as well!!
Thanks for sharing your beautiful photos as well!!
:)Kathy

celia zei

Wat zijn dit mooi foto's geworden!!!Je kaartje is prachtig!Ben gek van het papier, je inkleur techniek is super!Fingers crossed! ;-)
Liefs,Celia.

Bubbles zei

Your tag shaped card is gorgeous Ingrid. All of those gorgeous layers of pretty paper and the sweet image, just fab!
Joanne x

Lovely pictures to!

Katt Adams zei

This is just beautiful- I love the way you matched the dp to the stamp to the embellies- yup the whole picture is fab!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt,en wat zijn ze lief de sarah kay stempels.
Tot zaterdag,
Lfs Agnes

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!