vrijdag 12 maart 2010

Sketch Saterday

Vanavond zag ik de challenge bij Sketch Saterday en ik wou hem heel graag nog maken. Dus een latertje vanavond om hem nog optijd klaar te krijgen voor 24.00 uur... De tijdzone zit me mee gelukkig, in Engeland is het een uurtje vroeger ;-)
Morgen volgt de beschrijving bla, bla, bla... want nu ga ik slapen!
Ing xxx

De volgende dag toegevoegd:
Ja, ik heb lekker geslapen ;-) Ik heb gedroomd over kaartjes maken... is dat een goed teken? Mmm... misschien niet...
Een close up van de strik met bloemen en pins. Het dessinpapier is van My Mind's Eye, alleen het muziekpapier is van Making Memories.
De stempel op de voorkant is van Nikki & Friends, ik heb hem gekocht bij Cute Stamps and Cards. Hij is volgens mij heel geschikt om bijvoorbeeld wat theezakjes mee te sturen. Ik wou nog een leuke zelfgeschreven tekst op de voorkant toevoegen: "something to warm your heart", maar onze printer wilde vandaag niet zo meewerken...

Een fijn weekend verder! Ingrid xxx

7 comments, which make me happy!:

CraftyC zei

This is beautiful Ingrid. Love the modern image with a vintage feel!
Clairex

m@deliefjuh zei

haha lekke geslapen je kaart is weer prachtig. mooi zo met die bloemen. en je kleuren combinatie is ook weer prachtig!

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

heel mooi kaartje super leuke stempel en de thee aan de binnenkant erg leuk idee.Fijn weekend nog.Lfs Agnes

Afke zei

Mooie kaart, Ingrid, en leuk idee van die theezakjes. Een echte Ingrid-kaart.
Leuk om je nog even gezien te hebben gisteren.
Groetjes,

Afke

Michele Roos zei

Oh such a gorgeous card. Love the colours you've used and the details to. Hugs Michele x

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ik heb iets op mijn blog voor je.

Lfs agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, Ingrid wat een prachtig kaartje! Mooie kleuren en details!
Groetjes van Jacqueline

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!