dinsdag 15 juni 2010

Have a FIN-tastic birthday

Een nieuwe week is aangebroken voor A Spoon Full of Sugar! En hebben jullie het fantastische werk gezien wat Debbie en Nikki met de layout van het blog hebben gedaan? Wauw, wat is het mooi geworden! Elk dt lid heeft nu zelfs haar eigen banner, je kunt de mijne in mijn zijbalk vinden :-) Thank you so much girls, you're great!! Mwah!
Het thema is deze week "enjoying the sunshine". Tijd voor een zomerse creatie dus! Voor mijn kaart heb ik de sketch gebruikt van Friday Sketchers. Het zwarte gaas zat om een bos bloemen en het takje komt uit de tuin :-) Maar wel een takje wat al wat langer van de boom was, omdat hij anders nog zou krimpen... Deze week wordt de challenge van A Spoon Full of Sugar gesponsord door Di's digi downloads. De digistamp die ik heb gebruikt komt ook van haar.
Ja ja, jullie zien het goed... dit zijn geen aquarelpotloden! Ik heb lang nagedacht over welke manier van inkleuren bij mij zou passen. Ik vind creaties met distress ink altijd heel mooi, maar dat is best een moeilijke manier van inkleuren. Op mijn zoektocht op het internet kwam ik een tutorial tegen met de titel "kleuren met copics zodat het lijkt op distress inks" (kijk hier maar eens). En toen was ik verkocht... Toen ik die resultaten zag dacht ik: dat wil ik ook proberen. Dus, het zijn toch copics geworden, terwijl ik een half jaar geleden nog vrij zeker wist dat ik er niet aan zou beginnen ;-) Hoe veranderlijk kan een mens zijn, of ik in ieder geval... lol.
Maar... ik moet nog veel leren en veel oefenen, dus heb nog even geduld met mij alsjeblieft.
De tekst op de tag heb ik met de hand geschreven op craftcardstock.
Het dessinpapier is van Cosmo Cricket "snorkel". Zo leuk die visjes op het papier bij deze stempel.
Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt voor de beer.
Dit zijn de kleuren voor de rest van de stempel.

Een goede week en gezellig dat je langskwam. En... heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes, da's zo genieten joh!
Ingrid xxx

Challenges:

16 comments, which make me happy!:

Miranda zei

Wat een waanzinnig, gaaf kaartje
Echt super
Groetjes Miranda

Murielle zei

Hi Ingrid!
Your card is very gorgeous!
Beautiful design and colours.
Your image is so adorable.
Have a nice week.
Hugs, Mumur

Bea zei

OH Ingrid wat klinkt dat bekent in de oren, ik zei ook ik ga niet aan copics beginnen maar ook ik ben ervoor gegaan. ja niks veranderlijkerdan een mens.(hihihi)
groetjes Bea.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart ,ook prachtig papier.En ja copcis zijn verslavend,het ziet er heel mooi uit hoor.Ik blijf ook elke keer weer dingen leren met de copics.Fijne dag.

Gr Agnes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Ingrid,leuk die stempel,mooi ingekleurd zeg.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Wendy M zei

Gorgeous card xx

Sandra zei

je kaartje is prachtig geworden echt heel mooi,
wat super leuk dat netje en het takje maakt het toch echt wel speciaal.
groetjes sandra

Christine zei

so beautiful! I love the details you've added on your card...really cute

Lovely Linda zei

Awww Ingrid - this is way too adorable! I love your beautifully coloured image! What fabulous colours and embellishing - I am loving this - it is a perfect card for this weeks SSIC! Thanks for joining us at the Stampin' Sisters in Christ Challenge this week - we would love to see you again next week! {{{hugs}}}
Linda SSIC Design Team

Katinka zei

Hi Ingrid!
Wat heb je dat weer geweldig mooi gemaakt!
O,nee zeg...weer een copic fan erbij...Ik ben er nog niet aan begonnen, ben eerst lekker aan het stoeien met distress inkt, wat me wel bevalt...
Maare...'k zie dat jij al lekker geoefend hebt met je copics....super hoor!
en dan je details op je kaart...die maken het helemaal af !

Kus!
katinka

Janneke zei

Super mooie kaart Ingrid ;0)
Gezellig dat je meedoet met de challenge van deze week bij Friday Sketchers.

Janneke X

Martina zei

I just saw your card at "A Spoon full of Sugar" and found it gorgeous!!!! The idea for the fisher-net and all the little embellies you have put on the card...amazing! I love it!!
Martina

Patricia zei

Wat een mooie kaart weer Ingrid.
En wat origineel met dat takje en dat gaas....heel leuk, groetjes Patricia

Anoniem zei

This is a great masculine card! I love it! Thank you so much for sharing your art with us at Stampin' Sisters in Christ this week.

scrapeetje zei

deze had ik gemist denk ik, wat allemachtig leuk is deze zeg!!!!
pfffffffffff, wat is er toch veel leuks wat ik allemaal nog eens wil proberen!
Superleuk is deze!!!

Sharanda zei

Oh my, this card is FABULOUS!!! Such great detail...TFS :o)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!