maandag 23 augustus 2010

De buit uit Zwolle en een borduurwerkje

Deze tas heb ik gekocht op de kaartenbeurs in Zwolle. Ik ben er zelf zo blij mee, dat ik het jullie ook even wilde laten zien. Ik was al lang op zoek naar een tasje voor mijn copics, want het Jodenkoeken blik waar ik ze in had was al lang niet meer toereikend ;-) De tas is vrij hoog en daarom heb ik vierkante blokken van piepschuim gesneden en onderin de vier vakken geduwd. Daar boven op een kartonnetje en daardoor staan mijn copics nu mooi op de goede hoogte.
Zoals jullie zien heb ik nog ruimte genoeg om uit te breiden ;-) In het lege vak heb ik nu nog de stempels die ik ook op de beurs heb gescoord, totdat ik ze in mijn map ga opruimen.
Om jullie toch ook iets creatiefs te laten zien, heb ik een borduurwerkje op de foto gezet. Ik heb het "ingelijst" met een quiltstofje en opgevuld met een laagje fiberfill. Het hangt aan de muur met een houten breinaald, lol. Een echt herfsttafereeltje vind ik. Dat mag toch wel, dames, nu het bij mij de hele dag al regent en waait? ;-)
Morgen ben ik bij jullie terug met mijn kaart voor A Spoon Full of Sugar. Tot dan!

Ingrid x

5 comments, which make me happy!:

Afke zei

Hoi Ingrid,
Wat een 'vreselijk'mens ben je toch ook. Dat vreselijk wordt wel gevolgd door leuk, aardig, creatief etc.
Ja, herfst mag. Wij zouden vandaag een lange fietstocht gaan maken, maar met harde regen en harde wind hebben we 'opeens' andere dingen te doen. Kaartje maken bijvoorbeeld.
Leuke tas heb je gekocht in Zwolle. Ik heb m'n copics in vierkante Hema buro bakjes.
Je hebt ook weer mooie dingen gemaakt de afgelopen tijd. Ik heb ze wel bekeken, maar nog niet bij alles en reactie gezet. Maar het werkt wel inspirerend hoor.
en het borduurwerkje is ook leuk, en op een originele manier verwerkt.
Donderdag heb ik gepland om naar de scrap/kaartenbeurs te gaan in Den Bosch. Met de grote auto, daar kan veel in.
Groetjes,
Afke

Maris zei

hi ingrid, mooie gave tas is dat zeg, ziet er goed uit xx

Katinka zei

Ey Ingrid! Ben zoals je weet al een tijdje niet meer in blogjesland geweest, maar wat heb jij een even leuke dingen gemaakt zeg! Jij hebt niet stil gezeten...Stuk voor stuk kunstwerkjes ! Gaaf joh je tassie, daar ga je vast veel plezier en gemak van hebben!

Jou jongens moeten zeker weer naar school of hebben ze ook nog vakantie ?

Ik ben al bij stap 2 om mezelf weer aant freubelen toe te zetten...gister heb ik mn groene snijmat op tafel gelegd...'s avonds is deze er weer net zo hard vanaf gehaald...en vanochtend heb wederom mn groene snijmat klaargelegd mét een afdrukje ...pff.... heb last van opstartprobleemjes geloof ik !

Fijne dag verder !

X
Katinka

Linda zei

Mooi tasje Ingrid! Daar past je collectie copics perfect in. En ik zie al dat jij ook leuke dingetjes hebt gescoord in Zwolle. Ik vond het ook erg leuk en heb ook (te) veel nieuwe spullen gekocht. Je borduurtje is prachtig! En ja, het mag hoor dat herfstachtige past helemaal bij het(rot)weer van vandaag. Jeetje wat een wind en telkens die buien! Wel weer wennen hoor, hoewel ik best gek ben op de herft alleen nu nog even niet. Fijne avond en groetjes, Linda.

Adriana zei

Wat een handig tasje zeg, slim opgelost ook met piepschuim op de bodem.
Helaas kunnen we het volgens mij niet echt zomer meer noemen, maar van zo'n leuk borduurwerkje krijg je in ieder geval wel een zonnig humeur :P

groetjes Adriana

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!