maandag 21 mei 2012

Monday Instagram

Goeiemorgen op deze maandag! Ik geef jullie weer een blik in mijn afgelopen week :-)
Wil je anderen ook een indruk geven van jouw afgelopen week? Gezellig! Je kunt je foto's na het plaatsen linken in het laatste Instagram Monday bericht op Kellie's blog.

Nu is het eerst tijd om te gaan poetsen. Geniet van je dag en onthoud vooral de leuke dingen :-)

4 comments, which make me happy!:

Liesbeth zei

Wat ziet dat er weer leuk uit, geweldig idee hoor en je vorige post zag er ook al zo super uit. Knap hoor, ik geloof dat je zoon er erg veel zin in heeft zo te zien :p Wat een mooie lelietjes van dalen, de stempels ervan zijn ook zo mooi!!!

Liefs, Liesbeth.

Marjoleins Creations zei

Gaaf dat je naar Matthijn bent geweest! Wat een leuke post!
Groetjes,
Marjolein

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je hoeft geen dagboek meer bij te houden, zo heb je al een mooi overzicht, super leuk hoor! En ik ruik de lelietjes bijna, heerlijk zijn ze he! Volgende keer zou het wel leuk zijn om Ruben achter een bord friet aan tafel te zien zitten, zou hij dan vrolijker kijken! hahaha! Liefs Marianne

Nancy zei

So fabulous, Ingrid! The Lily of the Valley is gorgeous! Thank you for sharing your photos!...Nancy :o)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!