dinsdag 25 december 2012

Het is kerst!

Vandaag is het dan zover... kerstmis! Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen en voor het nieuwe jaar geluk, gezondheid en God's zegen.
Dit is ook een mooi moment om iedereen te bedanken die mijn blog heeft bezocht in het afgelopen jaar en een lief of bemoedigend berichtje heeft achtergelaten. DANKJEWEL daarvoor :-) Voor de tijd en de aandacht die je daarvoor hebt vrijgemaakt, ik heb er van genoten.
Op naar een nieuw jaar vol liefde en creativiteit!

5 comments, which make me happy!:

Ghea zei

nou ik heb erg genoten van al je schitterende creaties, en we gaan in het nieuwe jaar gewoon er mee door hoor Ingrid.
Wens jou en je gezin ook hele fijne kerstdagen en een goed 2013 toe.
Liefs Ghea

Sanne zei

Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en veel geluk en gezondheid voor het nieuwe jaar! Bedankt voor alle inspiratie van het afgelopen jaar! Ik blijf je in het nieuwe jaar weer volgen hoor!

Liefs Sanne

Jeanet van der Lee zei

Hoi Ingrid, ik wil jullie ook nog hele fijne dagen wensen met elkaar en tot blogs in het nieuwe jaar! Groetjes, Jeanet

obat alami kanker payudara zei

happy blogging in 2013 later... ^^
good luck.. :D

Erica ♥ zei

Geweldig met dat gehaakte erom heen, leuk !

Jullie ook gezellige dagen en alvast een goed
begin van 2013 en vele leuke en creatieve dagen.
Jij ook bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog :)

Fijne laatste dagen van het jaar,
grtjs van Erica ☼

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!