zondag 30 december 2012

Portemonneetjes en een rokje

Nog 2 daagjes... en dan is het 2013... Onderstaande portemonneetjes heb ik gemaakt voor de adventskadootjes van deze maand.
Als je, zoals ik ;-), meedoet aan alle spaaracties in winkels dan heb je al snel een stapel met pasjes... Teveel om allemaal in je portemonnee te hebben en daar is dit mapje dan heel handig voor!
Voor het dochtertje van mijn vriendin heb ik vorige maand een wollig rokje genaaid, super simpel. Ik heb alleen nog geen foto dat ze hem aan heeft.
Zie je d'r al huppelen als een schaapje? ;-)
Nou, een fijne dag verder en tot de volgende blog! Ik zal ook weer eens een kaartje maken binnenkort, want door mijn December Daily album (morgen show ik nog een paar pagina's)en het potjes haken (komen binnenkort op mijn blog) is dat wat opgeschoven :-)

14 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Wat een te gekke portemonneetjes! Gave stofjes, zo lekker vrolijk. Het rokje is ook mooi geworden. De kleine meid zal er trots in rondhuppelen.

Liefs Sanne

Martine zei

super leuk en handig.
en dat rokje moet haar wel super schattig staan denk ik zo.

groetjes en alvast een goed 2013!
Martine

marion zei

Wat prachtig gemaakt, ziet er weer toppie uit. Ik wens jou en je familie een heel fijn uiteinde en een geweldig, gezond en creatief 2013, knuf, je collega Marion

Ghea zei

wat een vrolijke portemonneetjes mooie stofjes ook, en dan dat rokje ja ik zie het al helemaal voor me rond huppelen.
Liefs Ghea

Gerrittina zei

Leuk die felle kleurtjes. En het rokje is ook schattig. Waar haal je de tijd toch weer vandaan?

Gr. GZ

Miranda Slagboom-de Groot zei

Geweldig.
Groetjes Miranda

Lia zei

wat ben jij goed!!!! Ik vind dat theepotje op de achtergrond wel heeeeeeeeeeel erg schattig!!!

Liefs uit Tilburg en een goed uiteinde en een prachtig 2013
Lia

angeleef zei

Zo vrolijk allemaal! Bij mij vliegen er geregeld ook spullen uit mijn portemonnee. Inderdaad heel handig als je dan zo'n tasje hebt :)
Ja, door het haken is mijn kaartjeswerk ook wat opzij geschoven maar het is dan ook zo verslavend he!
Groetjes
**Evi**

Anita Meijer zei

Wat een schitterende portemoneetjes heb je gemaakt Ingrid, zo heerlijk fleurig ook. En dat rokje voor het dochtertje van je vriendin oh te lief voor woorden, zo snoezig.
Ik wil jou en allen die je lief zijn een super 2013 vol liefde, geluk, gezondheid en creativiteit toewensen.
Liefs van Anita

Vicky zei

They are all gorgeous Ingrid...and loving the colours and patterns too..

Wishing you and your family a wonderful New Year...:o)

biggest of hugs Vicky xx

Erica ♥ zei

Jeetje wat ben jij multi-culti zeg op hobby gebied,
zo veelzijdig, en deze mapjes zien er uiteraard
helemaal geweldig uit.
Je daily pagina's zijn ook super leuk en
gezellig :)

Een goed uiteinde en een nog beter
begin van 2013, lieve grtjs Erica ☼

ace maxs zei

nice share,,, may i share your post?
keep posting and happy bloging!!nice share,,, may i share your post?
keep posting and happy bloging!!

Colien zei

Wat een vrolijke, handige portemonneetjes! Zien er gaaf uit! En dat rokje, echt té schattig!
Gezellige jaarwisseling en alle goeds voor een (creatief)2013!
grtz.Colien

Katootje55 zei

Wat een vrolijke portemonneetjes!! En een mooi, lekker warm rokje, zo te zien. Om jaloers op te worden, om zo handig met stof te zijn!!
Graag wil ik jou en je gezin alle goeds wensen voor 2013, en dat ik nog veel mooie creaties van jou mag komen bewonderen!!

Groetjes,
Toos

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!