zondag 12 mei 2013

Tak voor het raam

Een poos geleden liet ik jullie de tak zien waar ik een jasje voor heb gebreid ;-) Sinds afgelopen weekend hangt hij op zijn plek, voor het raam! En nu kan "het grote versieren" beginnen...
 Het was vrij moeilijk om hem goed op de foto te krijgen, ik hoop dat jullie een goed beeld krijgen. Er hangt nog niet zo veel aan, ik heb nog meer ideetjes in mijn hoofd zitten, maar het begin is er.
 Dit houten hart kocht ik bij de Zeeman, het vogeltje heb ik volgens mij gevonden bij de Xenos in de kerstperiode.
Vanaf buiten kreeg ik deze raamhanger het beste op de foto. Het patroon komt uit het super leuke boekje "Kleurrijke kadootjes" (Scrap-en-Co in Klarenbeek) en is vastgehaakt om een metalen ring.
 Een soort granny in het rond. De volgende is ook al in de maak, heel leuk om te doen!
Gezellig dat je er was en tot gauw :-)

5 comments, which make me happy!:

Anoniem zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Ben alvast benieuwd wat voor mooie creaties je nog aan je tak gaat hangen. Je granny-hanger vind ik alvast erg tof.

Groetjes, Myriam

Sanne zei

Wauw, ik ben helemaal weg van die mandala/dromenvanger! Mooi gemaakt! Ik ben van de week ook begonnen met haken. Een eenvoudige vierkante granny lukt al. Wie weet lukt dit me ook nog ooit.

Liefs Sanne

marmarel zei

Wat leuk gedaan, de hanger is ook mooi geworden

aanshobbyd zei

Wat leuk zo'n aangeklede tak mooi gedaan zeg!
en die dromenvanger vind ik ook erg mooi.
gr diana

Linda zei

Leuk Ingrid! De dromenvanger vind ik zo mooi! Wil er ook eentje maken voor op de kamer van de meisjes in veel roze tintjes ;-)) Nog even ergens een metalen ring scoren en dan aan de slag. Ben benieuwd wat je nog meer aan de tak gaat hangen. Het ziet er nu al zo mooi uit! Liefs Linda.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!