vrijdag 23 januari 2015

Fly

Ik heb nog een stapel foto's liggen en dacht: kom, ik maak weer eens een 30x30 layout!
 Deze foto maakte Martijn toen hij samen met met de jongens en mijn vader op de luchtmacht dagen was.

Op het Citrus Twist Kits blog staat een leuke "3 to inspire" challenge.
Deze week bestaat de uitdaging uit deze 3 dingen:
1. (een stukje) stof gebruiken op je pagina
2. een pijl toevoegen om de titel te benadrukken
3. gebruik 3 lagen dessin papier
 1. van stof heb ik deze witte yoyo gemaakt.
2. hier heb ik een beetje gesmokkeld, mijn pijl wijst niet naar de titel maar bevind zich in de ondertitel.
3. en de 3 lagen dessin papier.

Leuk om jezelf een challenge te geven bij het maken van een layout. Het laat je aan andere dingen denken dan je zelf misschien zou kiezen. Hou jij van een uitdaging?

3 comments, which make me happy!:

Margot zei

Die is gaaf! Mooie details en de foto komt goed tot z'n recht!

mgoll88 zei

really cool scrap

LG
Michaela

Colien zei

Zeer geslaagde challenge!
grtz.Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!