donderdag 23 juli 2015

Kaartjes enzo...

De laatste weken heb ik weer wat kaarten gemaakt, sinds lange tijd. Jullie hebben nog wat foto's tegoed! Vandaag de eerste 2...
 Deze kaart maakte ik voor de dochter van mijn vriendin.
En het is natuurlijk ook examentijd geweest.
 Lekker vintage :-)
 En toen kwam ik op fb deze super gave tekst tegen. Ik laat hem hier ook gewoon zien, misschien heb jij er ook iets aan:
 Onderweg naar mijn werk...
 kwam ik een eekhoorntje tegen (binnen de bebouwde kom)... -love-

En op een ochtend kwam ik beneden en zag ons plafon er betoverend mooi uit, door de ochtendzon die werd weerkaatst door honderden pailletten op een kussen op de bank. 
Dat was het voor vandaag, tot gauw.

2 comments, which make me happy!:

Colien zei

Leuke kaarten en wat grappig die tekst! Gezellig dat eekhoorntje, die heeft vast een snoepadresje in de buurt ;-) Mooi hoe zo'n prachtig lichtspel ontstaat, bedankt weer voor de prachtige foto's!
grtz.Colien

Nicole zei

Super leuk weer deze kaartjes! Heb je blogberichten de afgelopen tijd gemist volgens mij, heb weer even bijgelezen en gekeken! Super mooie tassen heb je weer gemaakt! Erg leuk!
Ik zit nu zelf op naailes, maar voor ik dit kan! Dat duurt nog wel even ;) groetjes Nicole

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!