woensdag 29 juli 2015

Maritiem dienblad

Dit dienblad in strandstijl maakte ik laatst.
 Ik gebruikte stempels van Different Colors en Joy! Design. Het dienblad staat bij Scrap & Co in Klarenbeek.
 Het patroon van deze gehaakte schelp vond ik via Pinterest.
In de 2 grote potten heeft honing van de AH gezeten.
 Een klein Olvaritpotje heb ik beplakt met dubbelzijdig tape en toen omwikkeld met katoengaren.


Weer een kadootje afgeleverd :-)
Leuk dat je langskwam en een fijne dag verder!

3 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Wat een leuk dienblad! Heel erg gaaf gemaakt!

Liefs Sanne

Unknown zei

Stunning and lovely creations!!!
Francy

debora zei

heeeel mooi!!!!
groeten uit belgie debora

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!