woensdag 24 februari 2010

Kerst in februari voor Friday Sketcher #90

Ja, ik weet dat het nog maar februari is, maar ik had er gewoon zin in! Ik heb deze dennenboomstempel gekocht vlak na kerst en had hem nog niet gebruikt.
De kaart is gemaakt naar de sketch van Friday Sketchers #90.
De kerstboom is een Magnolia stempel. Ik heb hem gestempeld met Versafine vintage sepia en daarna bewerkt met clear embossingpoeder. Hij glimt mooi he? De witte bloem heb ik gedistresst met lichte inkt.
De ronde stempel rechts is ook van Magnolia, net als het design papier trouwens. Alleen het muziekpapier is van Making Memories.
Binnenin heb ik een schrijfvak gemaakt. De rand is genaaid, net als op de voorkant. De randpons is van Martha Stewart, Doily Lace.
Dat ik een kerstkaart heb gemaakt neemt niet weg dat ik heel veel zin heb in de lente! Toen ik vanmorgen even in de tuin was, voelde de temparatuur zo zacht, heerlijk.

Een fijne woensdagavond! Hugs Ingrid

6 comments, which make me happy!:

Helma zei

Prachtig, die stempel. 't Is echt een mooie kaart geworden zeg! Toch hoop ik ook dat de lente snel begint...ik zag ergens al groene sprietjes van krokusjes uit het gras steken...
Groetjes van Helma (die invaljuf die via via je blog vond en regelmatig even komt kijken!)

Linda zei

Hele mooie stempel Ingrid, echt gaaf ik heb 'm nog nooit gezien! Leuk kaartje ook.
Groetjes, Linda.

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Super je kaartje! En wat heb je die boom mooi bewerkt! echt geweldig! Groetjes Marianne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel mooi kaartje Ingrid. Prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi hoor,de boom zo geembost is prachtig.

Gr Agnes

Murielle zei

Your card is very fabulous, Ingrid!!!
Lovely look.
Hugs, Mumur

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!