woensdag 14 maart 2012

Bee happy {Whiff of Joy/Sew Sweet}

Goeiemorgen!
"Bee happy"... dat wens ik jou, jullie, iedereen, mezelf... maar vooral de persoon die deze kaart krijgt toe :-)
Het is weer een retrostijl-kaartje geworden, heerlijk! Dit borduurtje lag al eeuwen te wachten op een bestemming en dit was HET moment. Bijna voorjaar een de perfecte match met de stempel. Ik heb het borduurtje geknipt in het model van een Crea Motion photo frame "bloem" en hem toen dichtgeklemd met behulp van de Cuttlebug.
Van Whiff of Joy heb ik de plak kristallen gebruikt, het linnen touw en een randstans "French Lilies", nog net te zien op het blauwe papiertje onder het karton. Ook de licht bruine bloemen komen uit de WoJ webshop.
De stempel heet "Bee my friend" van Whiff of Joy. Ik denk dat ik het briefje met de kleurnummers per ongeluk heb weggegooid :-(
Hebben jullie de nieuwe challenge van WoJ al gezien? Vandaag gestart en loopt 2 weken, het thema is een gave sketch! Daar ga ik nog even voor zitten...

Tot blogs!

17 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt en dan het kleine borduurwerkje erbij op heel leuk idee.Zo zie je maar weer je kunt altijd wel ergens op gebruiken.

Fijne dag,lfs Ag

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een schat van een kaart en zo gaaf met die woordspeling en dat borduurwerkje,echt een TOPPER!!
groetjes van corry

Creative Fun Factory zei

Hoi Ingrid,

Wat een geweldige kaart vind ik dit, mooi gedaan. Ik ga zeker een paar ideetjes "lenen".

Grt. Carla

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt. Jij maakt altijd van die hele vrolijke kaarten.
Groetjes Ingrid

marion zei

Wauw, wat is dit weer een supergaaf kaartje van je hand ! Ik vind hem zo knap weer gemaakt en tuurlijk leuk gemaakt ook hihi. Liefs, Marion

Miranda Slagboom-de Groot zei

Heel erg mooi.
Groetjes Miranda

angeleef zei

Wauw! Zoveel te zien op je kaart, maar het is echt fantastisch! Je Henry is ook heel mooi ingekleurd. Echt heel leuk gemaakt ;)
Groetjes
**Evi**

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig mooi kaartje.
Echt super lief.
Ook Je borduurwerkje is echt super.

Gr Leny Hempen

Louise zei

Hi Ingrid!
WOW! This is absolutely gorgeous, sweetie! Love, love, love the amazing stamp and yet your colouring is even better ;) Makes little Henri come to life in the most beautiful of ways :)
Stunning!

Hugs

Riet zei

Wat een schitterende kaart Ingrid.

Liefs Riet.

Neline zei

Wat gaaf gemaakt Ingrid, heel leuk met het borduurwerkje erbij!
groetjes
Neline

Patricia zei

Hoi Ingrid, wat is je kaart weer leuk!
En zo origineel om er dit keer een borduurwerkje op te maken....schattig. Groetjes Patricia

Sanne zei

Wow, wat is ie weer gaaf, je kaart! Ben helemaal weg van je stijl!

Liefs Sanne

Ballie (Bennarda) zei

Het is een super kaart, hele leuke kleuren bij elkaar ook.
gr Bennarda (Ballie)

Paola ♥ zei

I adore your creation.
Your coloring is fantastic!

Hugs
Paola ♥

Chantal zei

Gaaf zeg om dat geborduurde stukje zo op deze manier op de kaart te verwerken! Ik vind deze stijl van kaartenmaken die jij gebruikt helemaal super!
Groetjes,
Chantal

scrappingtwins zei

leuk dat je ons blog gaat volgen. Ook jij maakt leuke dingen en we komen zeker eens vaker bij je kijken

groetjes de twins

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!