vrijdag 2 maart 2012

Zoomin' through...

Terwijl buiten heel voorzichtig het zonnetje schijnt, typ ik mijn blogberichtje. Dankjewel voor al jullie lieve en leuke reacties, het is altijd heerlijk om die te lezen. Heerlijk om te horen wat jullie van mijn creaties vinden en van mijn "just talking" verhaaltjes ;-)

Ik had een echte jongenskaart nodig. Daarom heb ik gekozen voor een stempel van Raindrop Echo Design (Whimsy Stamps). Omdat de auto en de tekst 1 geheel zijn heb ik een papiertje over de tekst heen gelegd en toen zwarte inkt op de auto gedaan. Daarna heb ik voorzichtig de tekst rood gemaakt en toen heb ik het geheel gestempeld.
 Het dessinpapier is van Bo Bunny (Et Cetera), net als de letterstickertjes rechtsonderaan. Op de grote tag heb ik een ronde "happy birthday" stempel van Lili of the Valley gebruikt (je ziet alleen nog happy, lol) en een achtergrondstempel van Eline's Huis. De radarwieltjes heb ik gemaakt met een Tim Holtz stans (gadget gears). De speelkaart heb ik eens gevonden in een supermarkt in Luxenburg.
Vind hem zelf wel stoer geworden. Ik had de kaart al heel ver voorbereid toen Ruben vroeg of hij me een beetje mocht helpen, dus ik vroeg of hij de papiertjes van het dubbelzijdige tape af wilde halen. Maar hij bijt nagels en zonder nagels lukt dat bijna niet hoor! Lol. Dus heeft hij geholpen met het neerleggen en de charm vastmaken en het meedenken over een extra versiering. Hij vond het wel leuk dat ik de randjes met inkt bewerkte, maar dat ik ze ook een beetje stuk maakte... dat vond hij maar raar! ;-)
Ja, een teken van leven! Het gaat echt weer lente worden... nou, laat maar komen!
Tot gauw :-)

12 comments, which make me happy!:

Anneke zei

Ooh wauw Ingrid, ik heb nog nooit zo een leuke vintage jongenskaart gezien!! Heel erg leuk met die speelkaart :-)
groetjes anneke

Dora zei

hele mooie kaart!!
prachtig gedaan om zo een jongenskaart te maken.
ja....bij ons zijn er ook bossen sneeuwklokjes te zien. leuk hé. krijg je gelijk een ander gevoel door.
geniet ze.
groetjes Dora

Hanneke zei

Wat een leuke jongenskaart! Leuk dat je hulp kreeg :). Groetjes, Hanneke

chrilvian zei

leuke aparte kaart

Neline zei

wat een stoere, leuke jongenskaart!
Fijn dat je geholpen werd;)
groetjes
Neline

Kim zei

Wat een gaaf jongenskaartje! Heel stoer.

Groetjes Kim

angeleef zei

Wat een lekker stoere kaart! Die speelkaart is echt wel geweldig anders :) net als jouw kaartje trouwens. Echt heel mooi gemaakt!
Groetjes
**Evi**

Katootje55 zei

Hoe stoer! Heel mooi geworden... En dan daar tegenover die tere sneeuwklokjes. Over uitersten gesproken!!!

Groetjes, Toos

marion zei

Dat het maar snel lente mag worden, wat een superleuke foto van de sneeuwklokjes. Prachtig kaartje ook, mis wel Henry LOL. Liefs, xxx, Marion

Miranda Slagboom-de Groot zei

Echt een stoere kaart.
Groetjes Miranda

Chantal zei

Gave en stoere kaart dit! Die speelkaart is echt super!
Groetjes Chantal

Annika zei

Leuke kaart zeg! Zijn die radertjes van Tim Holz? Wij gaan hier naar op "jacht" tijdens de Knotsgekke kaart & scrap dagen op 17 maart as. Mijn zus Frea wil ze heel graag hebben, ze zijn ook wel erg leuk!
Vind je stempel erg gaaf, leuk zo met 2 kleuren inkt! Die kaart erbij maakt m heel jongensachtig... leuk effect geeft dit! Jij zoekt zo toch altijd wel leuke details voor je kaarten vind ik!! Erg leuk!
geniet van je prachtige sneeuwklokjes, wat zijn ze mooi he?! Mijn zoon en mijn moeder hebben een gezamenlijke liefde voor de tuin. Hij zag een paar weken geleden al dat er kleine kopjes boven de grond kwamen. Helemaal blij, oma roepen, hebben ze heerlijk met zn 2-tjes zich staan vergapen aan de kopjes ervan haha. Leuk!

Groetjes annika

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!