zondag 18 maart 2012

Deurhanger kinderkamer {Whiff of Joy/Sew Sweet}

Zo daar ben ik voor de tweede keer op 1 avond!
Jullie hebben op de andere blogs van het design team vast al wel een aantal van die super leuke nieuwe stempels voorbij zien komen, die 22 maart uitkomen, toch? Nou, eindelijk heb ik ook tijd gevonden om ermee te werken. Ik heb een deurhanger gemaakt, een leuk kraamkadootje.
De basis is een MDF deurhanger van Your Zoap die ik heb beplakt met dessinpapier van My Mind's Eye (On the bright side).
De swirl achter de bloemen en de vleugel zijn stansen van Magnolia.
Deze superlieve stempel heet "Precious" en is verkrijgbaar vanaf 22 maart, nog èven wachten... Ik heb het plaatje ingekleurd met de volgende copic kleurnummers: E47, 44, 43, 42, 41, 40, 13, R22, 21. De randen heb ik bestempeld met een Marianne Design stempel.
 En kijk nou eens... deze lagen gisteren op mijn deurmat! Zo lief, een heel kaartje vol met home made bloemetjes, gehaakt met overlopend DMC garen. Lieve Ingeborg, nogmaals heel erg bedankt!
Hier een close-up van de bovenkant van de hanger. Je kunt nu goed het mooie gedichtje zien, een stempel van Tickled Pink Stamps, net als de sterren onderaan de hanger trouwens.
En de leuke gestippelde knoopjes zijn nieuw in de Sew Sweet webshop, net als het gestippelde lint. De laatste weken heeft ze heel veel nieuwe artikelen toegevoegd, dus een kijkje nemen is zeker de moeite waard!
Even uitproberen... ja, hij doet het! ;-) Mmm, kleurt hier ook wel goed he? Maarja, de jongens willen natuurlijk geen babykamer deurhanger aan hun deur hebben hangen! Op hun deur hangt een post-it (met een extra plakbandje omdat post-its niet voor permanent plakken zijn bedoeld) waarop staat: DRIE KEER KLOPPEN EN DAN HET WACHTWOORD ROEPEN!!!
Tja, da's even wat anders dan een babykamer... ;-) Maar wel stoer, he?


Gebruikte materialen:
hout_deurhanger 3/8" Aqua Polka Dot 10mm Lime Polka dot buttons 10mm Orange Polka dot buttons 10mm Aqua Polka dot buttons

12 comments, which make me happy!:

Sanne zei

Te gek! Handig zo'n MDF-deurhanger. Mijn deurhanger van papier komts steeds tussen de deur en gaat dan dus kapot... Het afdrukje is weer een schatje!

Liefs Sanne

Miranda Slagboom-de Groot zei

Helemaal geweldig.
Groetjes Miranda

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja ,ik had hem al op facebook bewonderd,erg mooi,de knoopjes vind ik ook zo leuk.Leuk dat whiff of joy henry uitbrengt speciaal voor baby kaartjes ,erg leuk!!

Liefs Ag

Neline zei

Wat een super leuke deurhanger zeg! De knoopjes zijn ook heel erg leuk,
groetjes
Neline

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

corryskaart zei

zo ingrid jij bent prosuctief met al weer zo schattige deurhanger met een superlieve stempel!
groetjes van corry

Fleur zei

Oh Ingrid, this is stunning, i love it all
HUGZ Fleur xXx

mgoll88 zei

What an lovely stamp... a great work..love it!

LG
Michaela

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, ik moet niet meer op jouw blog komen hoor! Dat kost me elke keer weer geld...dit is toch wel zo'n lieve stempel!! Deze gaat toch wel tot mijn favorieten behoren denk ik, wat lief!!! Je hele creatie ziet er trouwens geweldig uit! Enne...weet je de wachtwoorden van de jongens, hihi! Of veranderen ze die om de week weer. Liefs Marianne

Lenie Hempen zei

Wat een schattige deurhanger Ingrid.
Echt superlief.

Gr Leny Hempen

marion zei

Wauzers, helemaal geweldig Ingrid, superleuk stempeltje, zeker de moeite waard om zelf te hebben. Liefs,xxx, Marion

stephanne zei

Awwwwww, I just love everything you do woman!!! So stunning!!! The image looks phenomenal and the embellishments and sweet sentiment are lovely!!
I hope you are doing well!!
hugs, stephanne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!