zondag 18 maart 2012

Happy Easter {Whiff of Joy}

Hoi hoi! Gezellig dat je er bent :-)
Vanavond een kaartje voor Pasen, over 3 weken is het al zover! Op 2e paasdag zijn mijn jongens jarig en 2 dagen later ben ik zelf jarig, dus het wordt een feestige tijd...
Ik heb pastelkleurige papiertjes van Webster's Pages gebruikt en de randen daarvan gestikt op de naaimachine. De boom, het hekje, het vogelhuisje en vogeltje zijn stansen van Marianne Design. De plakparels en de bloemen komen uit de webshop van Whiff of Joy.
 
Heb je de nieuwe challenge van Whiff of Joy al gezien? Deze leuke sketch is de leidraad deze 2 weken. Een leuke! Ik heb hem ook gebruikt voor mijn kaart. Als je tijd hebt, doe dan ook gezellig mee!
Deze stempel van Whiff of Joy heet "Easter Egg Art". Ik heb gekleurd met de volgende copic kleurnummers: Henry E47, 44, 43, 42, 41, 40, 13, R22, 21; het ei Y35, YR31, Y32, YR30, G03, 02, 00, R14, 12, 11, BG01, 000, 0000; hout E25, 23, 21.
Deze tag is gemaakt met een stans van Magnolia. De charm van het vogelhuisje komt uit de webshop van mijn vriendin Agnes: 1001 Things.
Deze tekststempel is van CC Design "spring".

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
Ribbon Girls: color challenge
 

Ik ben zo meteen terug met nog een creatie, met 1 van de nieuwe stempels van WoJ die 22 maart uitkomen, whoehoe!
Tot zo :-)
 
Gebruikte materialen:
    

17 comments, which make me happy!:

chrilvian zei

leuk leuk leuk
zit te wachten op mijn wojpakketje...ik hoop toch wel voor de 23ste maart, anders moet ik nog een andere kadootje kopen voor de kids

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat een super vrolijke kaart! Heerlijk al die zachte kleurtjes en wat is deze Henry weer lief! Hij heeft weer een hoog "hebben" gehalte, hihi! Liefs Marianne

Sanne zei

Grappig, ik kom de boom van MD heel vaak tegen, maar vind hem nooit echt leuk. Bij jou vind ik hem geweldig! Je kaart is weer enig zeg! Dat bedeltje is ook zo gaaf! Helaas kan ik niet meedoen aan de challenge, ik heb geen afdrukjes van WOJ.

Liefs Sanne

Wendy @ E-1-A zei

Super cute card - beautiful xx

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Schattig kaartje,erg leuk op het ei.Henry blijft mijn favoriet van whiff of joy.

liefs ag

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een gave kaart zo leuk van kleur en zoveel te zien,hartstikke leuk!
groetjes van corry

Riet zei

Wowww Ingrid,wat is dit een schitterende kaart.

Liefs Riet.

marion zei

Wauw Ingrid, dit heb je weer onwijs mooi gemaakt. Liefs, xxx, Marion

June zei

You card is so fun and bright! Gorgeous details and so cute the lithe birdhouse charm.
Thank you for joining in on the WOJ challenge!
Hugs, June

Welkom bij Happy Stamper zei

wat een geweldige kaart zeg, hij is super echt schattig.
lieve groetjes
angelique

Chantal zei

Alweer zo'n leukje, super hoor!
Groetjes,
Chantal

Debra Miller zei

Your card is wonderful - the image is so fun and whimsical.

Mandy zei

Such a lovely card with amazing detail Ingrid.

MariLynn zei

This is just so adorable. I love the little surprise tag. The little birdhouse charm is just so cute! Thanks for sharing with the Stampin' Sisters in Christ Challenge.

Ribbon Girl zei

Pretty card Ingrid, and thank you for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

Dora zei

prachtige kaart!!!
schitterend van details en geweldige afdrukje.
groetjes Dora

Karina zei

Such a gorgeous card, Ingrid. Love your take on my sketch! Such a fabulous colouring of the sweet image and beautifully embellished. Your card makes me wanting this tree die!! :o)
Hugs, Karina

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!