woensdag 7 maart 2012

The best teachers... {Whiff of Joy}

Ik ben echt goed bezig joh! Eh... met plannen bedoel ik ;-) Heb nu al een kadootje voor juffendag gemaakt... en dat is pas in mei! Moet toegeven dat het meestal laatste moment klusjes zijn bij mij, dus dit maakt mij heel blij :-)
Een pennenblikje, altijd goed en heel leuk om te maken. De basis is een gewoon conserven blikje. In die van mij zaten knakworstjes ;-)
Het dessinpapier is van Maja Design (uit de bruine koffie/thee serie) en een papier uit een uit muziekboekje. En ik heb mijn favoriete Henry gebruikt... Henry Mouse hugging heart. Die is zo leuk om met een ronde nestabillitie uit te stansen.
 Hij is ingekleurd met copic stiften. Dit zijn de kleurnummers: E47, 44, 43, 42, 41, 40, 13, R85, 83, 81, RV00.
Dit plaatje komt van een dessinvel van Bo Bunny. Heeeeeel toepasselijk toch?
 Bloemen gemaakt met de EK Success Retro Flower ponsen en parel brads van Whiff of Joy.
 Hier zie je ook goed dat het bruine papier is bewerkt met een randstans van Whiff of Joy. En ik heb ook een satijnlintje gebruikt uit de shop. Door de knoopjes heb ik button twine gedaan, mijn favoriet omdat het niet splijt en dus makkelijk door kleine gaatjes te halen is.
Voor dat ik het papier op het blikje plakte heb ik de randjes ingesmeerd met crackle paint. Blijft niet super goed zitten, maar het geeft wel een leuk vintage effect vind ik.


13 comments, which make me happy!:

Jolara zei

wat mooi, wauw ! Liefs Joyce

Mieke zei

Wat een gaaf kadootje!!! Zo schattig!!

marion zei

Grappig, ik lees je copic kleurtjes en behalve de E47 zijn dat dezelfde als die ik op het moment gebruik en ik het beste bij Henry passen vind. Wat goed dat je even vooruit werken kon ! Het resultaat vind ik weer onwijs mooi, die crackle paint geeft het net dat beetje extra vind ik. Enne...wat de keuze van je stempel betreft, die is ook 1 van mijn favo's hihi. Liefs, xxx, Marion

Linda zei

Heel leuk idee Ingrid en je bent idd goed bezig om dit nu alvast te doen! Dat geeft toch altijd een beetje rust in je hoofd als je dit soort dingen gewoon alvast klaar hebt! Ideaal. Ik ben met mijn kraamcadeautjes bezig en dat vordert ook al aardig. Zal blij zijn als het af is, ook dat geeft mij dan weer rust! Leuk die tekst trouwens op je blikje en het stempeltje is een schatje! Groetjes, Linda.

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een gaaf blikje en erg leuk om zoiets vrolijks weg te geven,TOPPY!!
groetjes van corry

Lenie Hempen zei

Dat knakworstenblikje Ingrid.
Heb je even mooi omgetoverd tot een geweldig leuk pennenblikje.

Gr Leny Hempen

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat leuk gemaakt, zo zie je maar weer, niet te veel weggooien.

Groetjes Ingrid

Sanne zei

Zo'n leuk pennenblikje wil ik ook wel op mijn tafel ;-) Te gek gedaan zeg! Leuke stempel inderdaad! En die crackle-paint geeft echt een leuk effect!

Liefs Sanne

Willy zei

Ontzettend leuk....daar zal de juf vast heel blij mee zijn!

Gerrittina zei

Wat leuk gedaan. Lekker als je zo voor op schema ligt, dat lukt mij eigenlijk nooit :0)
Goed excuus ook om eens wat blikjes leeg te eten. Daar kom ik vast niet mee weg bij mijn diƫtiste. Misschien wel als ik een pennenbakje voor haar mee zou nemen. Het is een idee! Dank daarvoor.

Gr.GZ

Miranda Slagboom-de Groot zei

Zo ontzettend leuk.
Groetjes Miranda

Anneke zei

Ooh echt super leuk zo'n blik he :) Daar zal de juf wel heel blij mee zijn, wie niet?
Groetjes Anneke

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Hoi die Ingrid,

Wat zou ik dat pennenbakje/blik graag op mijn bureau hebben staan. Echt ontzettend leuk geworden.Dan een leuke tekst op de achterkant.
Super geworden dus. Groetjes LIda en doe de groetjes aan Agnes als je haar ziet.
Doeg Lida

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!