woensdag 21 maart 2012

Get well soon! {Sew Sweet/Whiff of Joy}

Hoi allemaal! Ik hoop dat jullie ook een fijne eerste lentedag hebben gehad. Hier was het met recht LENTE :-) Ik heb voor de eerste keer het beddengoed buiten gedroogd en we hebben buiten een broodje gegeten, de jongens hebben zelfs op het gras een Donald Duck gelezen! Heerlijk dit weer...
Deze stempel heet "Comfort the Baby" en is zooooo lief (vind ik). Ik heb er een beterschapskaartje mee gemaakt. Het dessinpapapier is van Pink Paislee. Het mooie bruin lintje met witte stippen is van Sew Sweet, nieuw in de webshop. Het witte kantje komt uit mijn voorraad.
De bloemen zijn van Maya Road en de witte sprieten daarboven zijn van Petaloo, uit de webshop van Whiff of Joy. Het randje onderaan heb ik gemaakt met een WoJ randstans "Curly Hearts".
De tekststempel is van Melissa Frances.
De stempel heb ik ingekleurd met copics. Dit zijn de kleurnummers: Henry E47, 44, 43, 42, 41, 40, E13, R21, 20; baby W7, 5, 3, 1, 00, 13, R20; teddybeer E18, 19, 17, 15, 13, 11; pleisters E55.
Langs de randen heb ik gestempeld met clear stempels van Pink Paislee.
 Deze charm vond ik er leuk bij passen :-)
Nou, dat was 'm weer! O ja, ik zal nog even laten zien dat de jongens vanmiddag op het gras lagen...

Zie je die voortanden? Nog een beetje een klein bekkie en toch al grote mensen tanden. En ze hebben net alletwee hun beide hoektanden eruit, dus ze lijken een beetje op Takel van Cars ;-)

Leuk dat je langskwam en tot gauw!


Gebruikte materialen:
 3/8" Brown Polka Dot  Curley Hearts- Border Die 

20 comments, which make me happy!:

mgoll88 zei

Very wonderfull, i love that pretty image from pure little henry.. Great!

LG
Michaela

Mariken zei

Wat een schatje Ingrid! Prachtig gemaakt, leuke stempel en mooie kleuren!
Gr-x-jes Mariken.

Sanne zei

Applaus weer voor je kaart! Te gekke details zitten er weer op! Wat heb je toch twee prachtige kinderen.

Liefs Sanne

chrilvian zei

oooo wat leuk
zit echt met spanning te wachten op mijn kit
maar denk niet dat ze voor vrijdag de 23e maart binnen zijn
(mocht ik gisteren nog van mijn vriend een partijtje copics kopen voor de kadootjes voor de kids,hihihii mazzel heb ik toch weer)
weltrusten

corryskaart zei

hoi ingrid
wat een schatje van een kaart en zo lekker fleurig met dat gele achtergrondpapier en heerlijk om te zien dat je kids zo lekker genieten in de tuin:-))
groetjes van corry

Sassy Scrapper zei

OMG that is the most darling card ever.

Your boys are so handsome!
Hugs Bonnie

marion zei

Wauw Ingrid, ik vind hem echt keigaaf !! Wat een schatje en wat is dat genieten van je kids in de tuin. Dank je wel voor het delen. Liefs, Marion

Anoniem zei

Ha Ingrid, wat een leuke zonnige foto van de jongens! Hopelijk volgen er nog veel van zulke dagen deze lente!

Groetjes,
Corine

Gerrittina zei

Wat een geweldig kaartje! Ik heb vorige week Henri met de kuikens binnen gekregen. Toen ik die bij jou op de blog zag, MOEST ik die hebben. Dat is toch wel het nadeel van blogs volgen......je wordt er zo hebberig van.

Gr.GZ

Yvonne zei

Een hele leuke kaart! Leuke foto's van het zonnige weer. Mijn kinderen genieten er ook zo van en zijn geen minuut meer binnen als ze uit school komen. Groetjes, Yvonne

Annette Bowes zei

Adorable card Ingrid! Love all your beautiful detail and such neat stitching! Handsome twin boys too, have a wonderful weekend, take careX:)

Paola ♥ zei

Wow, absolutely stunning!!

Hugs
Paola

Gerrittina zei

Ik heb mijn Henry af. Kom je even kijken als je tijd hebt?

Gr.GZ

Barbara zei

oh wie knuffig,
.. sowas von süss.. liebe Grüsse Barbara

BAstelfeti zei

How cute your card.
A sweet theme.

Hugs BAstelfeti

holli zei

Wunderschöne Karte

CatherineScrap zei

Poor sweet Henry baby !! and what very pretty card
i love it
bises

Anaxandre zei

Leuke cart!

Anna zei

thanks for showing us your ideas
love your work - always an inspiration
Regards, groetjes
Anna

Alina zei

Love your card! The stamp used is so sweet!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!