vrijdag 9 maart 2012

Mok organiser nr. 2 {Sew Sweet}

Ah, vrijdagavond... weekend! Terugkijkend op de afgelopen week heb ik jullie nog iets te laten zien. Op dinsdag ben ik (met naaimachine en naaimandje) naar mijn moeder toe gegaan om heerlijk samen een dagje te  knutselen. We hebben samen een mok organiser gemaakt. Het idee hiervan heb ik van de webshop van Sew Sweet, daar kun je ze kant en klaar kopen. Over een poosje zal Emma ook een PDF patroon van de mokorganiser te koop zetten in de shop.
Ik heb dit model al eerder gemaakt voor de verjaardag van Agnes. Maar deze is voor mezelf.
 Ik heb stofjes gebruikt van Tilda (www.dehandwerksite.nl).
Deze keer heb ik als basis een mok van Babette gebruikt die ik nog in de kast had staan.
Ik moet alleen nog een klittenbandje voor de sluiting kopen, en dan is hij helemaal klaar ;-)
Het staat zo gezellig op mijn naaitafel! Maar de organiser kan natuurlijk ook gebruikt worden voor pennen.

Fijn weekend allemaal!

6 comments, which make me happy!:

Mieke zei

Ik vind hem helemaal geweldig!!!!

fijn weekend.
Groetjes Mieke

marion zei

Het is weer een prachtexemplaar Ingrid, al mis ik wel je muisje hihi. Liefs, Marion

Inge Groot zei

Een geweldig leuk idee Ingrid, ook om als kadootje te geven gevuld met het eea trouwens!

Fijn weekend!

Lenie Hempen zei

Hij is echt super mooi geworden Ingrid.
Echt schitterend.
Heb verder een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Miranda Slagboom-de Groot zei

Oooooh geweldig.
Groetjes Miranda

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Wow Ingrid,
Ik zag hem weer voor bij komen en vind hem helemaal Tegek !!!
Wanneer is deze release.
Sonja x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!