donderdag 7 januari 2010

Double Dutch en Mojo Monday

Dit papier vind ik zo mooi! Het is een paperblock van Cosmo Cricket (earth love). Ik heb de sketch gebruikt van Double Dutch.


De Tilda stempel van Magnolia is perfect voor een verjaardagskaart. De sentimentstempel is van Melissa Frances.

Deze kaart is voor mijn vriendin die op dit moment wel een hart onder de riem kan gebruiken. Ik heb hem gemaakt met de sketch van Mojo Monday.

Het papier is van SEI en Kaiserfraft. De sticker van Melissa Frances en de tekststempel van Stampendous.

Een hele fijne dag! xxxxxxxxxxxxxx

7 comments, which make me happy!:

m@deliefjuh zei

nou ze zijn super geworden hoor. leuke magnoliaatje ook.
ik heb ook echt favoiet papier van sommige merken... haha en koop ik dan ook vaak een voorraad van. alleen lijkt het dan net op je blog. of je steeds hetzelfde maakt :)
maar je hebt weer onwijs leuke dingen gemaakt!

groetjes martine

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat heb je weer leuke kaartjes gemaakt,ook de verhuiskaart is erg leuk.
Gr Ag

Karin zei

Super kaartjes Ingrid, vooral de Magnolia vind ik erg mooi.

Gr. Karin

Marianne Schut zei

Hai Ingrid!
Wow, helemaal geweldig weer! Wat een mooi papier heb je ook gebruikt en de stempel is inderdaad echt heel schattig! Ik vind je stempel op de achterkant ook erg mooi!
Kan je me zeggen waar je die vandaan hebt? Fijne avond! Liefs, Marianne

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Ingrid,lief stempeltje,mooi papier.

Liefs Riet.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldige kaartjes weer! Het onderste kaartje is heel stijlvol en mooi .
Groetjes van Jacqueline

daantje zei

Het zijn erg mooie kaartjes zeg prachtig
groetjes
Daantje

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!