vrijdag 15 januari 2010

Penny Black meets Everybody Art Challenge

Het was eergisteren zo koud! Toen ik de jongens naar school had gebracht, dikke jas en snowboots aan, was ik blij om weer thuis te komen. Ik had m'n slofsokken op de verwarming gelegd, dus die waren lekker warm. Met een kop latte macchiatto en een nieuw haakwerkje eerst even bijkomen op de bank ;-)

Na het doen van de was en het stofzuigen enz., bladiebla... ben ik gaan zitten voor een kaartje.

 Hij was nog niet helemaal klaar, dus ik heb hem vanmorgen afgemaakt. Ik heb de sketch gebruikt van Penny Black Saterday Challenge. De stempel is ook van Penny Black. Het papier is van Basic Grey, Melissa Frances en Making Memories.

Bij Everybody Art Challenge is de uitdaging deze week om sneeuwvlokken te gebruiken. Dit stempeltje is daar natuurlijk super voor. En de sneeuwsterpons (EK success) maakt het af!

Ik heb veel randjes met de naaimachine gestikt. De tekststempel is van Melissa Frances.

's Middags had ik zin om weer eens iets te bakken. We kregen 's avonds bezoek en dat is een goede reden om de mixer uit de kast te halen! De cupcakes waren om 16.30 uur klaar. Ik kon de jongens er niet van weerhouden om er allebei een te nemen ondanks dat het een half uur voor etenstijd was. Het rook zo lekker en ze vroegen het zo lief...

De chocoladetaart leek ze ook erg lekker, maar daar moesten ze echt nog even mee wachten ;-)

lfs Ingrid

6 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooi en leuk kaartje! Prachtig met die bruine kleuren. En de cupcakes en de taart zien er erg lekker uit!
Ik heb je poezen layout in de CMF weer bewonderd, hij blijft super leuk!
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Erg leuk kaartje en ik blijf de pb erg leuk vinden,je hebt prachtig papier gebruikt.Leuk dat je meedoet met eac challenge.Super dat je in de creatief met foto's staat heel erg leuk.


Groetjes Agnes en tot morgen

Kath Stewart zei

such a happy fun card ingrid...love the papers and your adorable image and those cakes are yummy....thanks for joining in the fun this week at PBSC....hugs kath xxxx

Pauline C zei

Gorgeous card ingrid - love the cute iamge and gorgeous papers. Those cakes look delicious! Thanks for joining in this week's PBSC
Pauline x

Mephisto zei

Wonderful work.
Thanks for joining in by PBSC and EAC.

Domi

Jenny zei

Wow. I love everything about this card. Great image and beautiful papers.
Thanks for joining EAC.
Jenny

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!