vrijdag 29 januari 2010

Layout schoolfoto

Joehoooeee... daar ben ik weer. Ja, ik heb afgelopen week wel wat gedaan hoor, maar ik had steeds geen tijd om het op m'n blog te zetten. Dus daarom worden jullie vandaag overladen met foto's! :-)
 Ik vind dat het dessinpapier perfect bij de foto op deze layout past. Het letterpapier is van MakingMemories, ik heb het bewerkt met een Fiskars randpons. Het oranje en blauwe papier is van Basic Grey. In het oranje papier heb ik gaatjes gestanst met de Bind-it-all en toen ingescheurd.
De wolkjes heb ik uit dp van My little Shoebox geknipt en met de naaimachine op de craft achtergrond genaaid.
De boomstam is van vier lintjes die ik ook op elkaar heb genaaid tot halverwege de stam. De uil is een stempel van Pink Paisley die ik heb uitgeknipt en met 3d tape opgeplakt. Hij past natuurlijk goed bij de schoolfoto vanwege zijn wijsheid ;-)
De journaling heb ik achter de foto verstopt. Leuk voor later; alle namen van de kinderen en leerkrachten. Ik heb de tekst getypt op mijn nieuwe oude typmachine die ik van een collega heb gekregen. Ik ben er erg blij mee, het geeft zo'n nostalgische look.
Kijk, hier staat ie. Is het geen mooie? Een echte Adler!! Hihi, dat klinkt alsof ik vertel dat ik een piano heb van een of ander bekend merk.
Zie je al die lettertjes daar? En het ouderwetse typlint? Mmm... sorry hoor, ik droom even weg.
De jongens wilden het ook meteen proberen ;-)

Nou, dat was het wel voor vandaag. Een hele fijne vrijdagavond en bedankt voor het langskomen. Bedankt ook voor jullie lieve reacties op mijn berichten. Ik geniet er echt van om ze te
lezen!! :-)))
Hugs, Ingrid

3 comments, which make me happy!:

Tab zei

Gorgeous layout, hun, love the sweet image you have used and the colours are divine.

Thanks for the link to the crochet blog, so kind of you :o)
Hugs Tab xxx

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, ik heb iets voor je op mijn Blog staan! Liefs Marianne

Riet zei

Wat heb je dat weer prachtig gemaakt Ingrid.
Dat is zeker nog een ouderwestse tyypemachien zeg.
Echt super.

Liefs Riet.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!