zaterdag 2 januari 2010

Kaarsen

Terwijl er buiten een nieuwe laag sneeuw valt, zit ik binnen op de bank met een kopje thee en een kerstkransje (na de kerst vind ik ze ook nog lekker!) de onderstaande foto's te bekijken die ik net heb gemaakt.

Ik heb een dienblad met versierde kaarsen gemaakt voor mijn ouders, die morgen een nieuwjaarsborrel geven. Ik kon bij de Intratuin alleen maar dienbladen vinden in de trendy vergrijsde kleur, maar daar houdt mijn moeder nou net niet van. Dus ik heb hem met donkerteak kleurige beits geverfd.

Het maken van de rozen heb ik een poos geleden gevonden op de website van BoBunny.



Leuk dat je langskwam! Tot gauw.
xxx Ingrid

Gebruikte materialen:
papier: Jennie Bowlin en een oud boek
gereedschappen: randpons Martha Stewart (Doily Lace), hartvormige nestabillities
Verder knoopjes uit oma's knopendoos en touw van de bouwmarkt.

5 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooi cadeau, echt prachtig. Daar zullen ze heel blij mee zijn.
Groetjes van Jacqueline

m@deliefjuh zei

nou ik vind het ook werkelijkwaar erg leuk! super om te geven! en een heel leuk idee!

Marianne Schut zei

Hai Ingrid,
Ziet er super gezellig uit! Wat een leuk kado om te krijgen zeg! Liefs, Marianne

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ziet er prachtig uit een echt kado erg leuk om te geven en om te krijgen.
GR Ag

wil sneller zei

Hoi Ingrid,

Kamer is schoon en opgeruimd.....
Het dienblad met de kaarsen staat heeeeeeeel mooi op de dressoir. Nog heel veel dank, ook voor de hulp!!!

Mams.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!