dinsdag 8 oktober 2013

Chocoladetaart met bosviooltjes

Ben weer even mijn foto database aan het opschonen. Heb nog het één en ander staan in de map "nog plaatsen op blog"...
 Zo maakte ik deze bedankjes, nou ja, veel "maken" kwam er niet aan te pas hoor ;-)
 Eigenlijk alleen de tag. De tekst heb ik gemaakt met een lettertang. Het resultaat was leuk.
Een poosje geleden zag ik een recept in de folder van de DekaMarkt staan, en ik had gewoon zin om het te proberen.
Chocoladetaart met bramen. Ja, het was geloof ik half september, oogsttijd :-)

 En hij was lekker!
 Heerlijk klef, zoals een brownie, en met die frisse bramen... yummie.

En toen was de koek weer op! Fijne avond voor nu en donderdagochtend ben ik terug met een nieuwe kaart :-)

4 comments, which make me happy!:

Tutti haakt en zo zei

Wat een gezellige bloemetjes zo! En die taart Jammie!

Sanne zei

Te gekke cadeau's! Dit waarderen wij juffen veel meer dan een reep chocolade. Het is tenslotte ook veel beter voor de lijn ;-) Die taart ziet er wel heel erg lekker uit, mmm...

Liefs Sanne

mgoll88 zei

Wonderfull flowers decoration and your cake looks very delicious..yummy =)

LG
Michaela

Colien zei

Mooie gietertjes met toepasselijk label. En die taart....hmmm, lijkt me heerlijk!
grtz. Colien

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!