zondag 27 oktober 2013

Vintage fotolijst

 Marianne Design heeft nu leuke MDF fotolijsten in de collectie. Hij bestaat uit een houten achterplaat en een houten raamwerk daarvoor.
Ik heb de mijne wit geschilderd met acrylverf en een vel dessinpapier van Maya Design op de achterplaat geplakt.
De vintage foto's komen van een knipvel van Marianne Design en van een vel papier van Maya Design, beiden te koop bij Scrap&Co.
De vintage knoopjes heb ik met borduurgaren op de tag genaaid.
De randen van de lijst heb ik met bruine inkt oud gemaakt. De tekst is een stempel van Eline's Huis.

De ticketstempels zijn van Marianne Design, de kleine velours bloemetjes van Prima Marketing.
 Ik heb de foto's niet allemaal plat opgeplakt, maar er juist los "ingelegd" (wel vastgelijmd hoor).



De lijst, het papier en veel van de embellishments die ik heb gebruikt zijn te koop bij Scrap&Co. Ook deze lijst is in de winkel te vinden, mocht je hem in "real life" willen zien.
Bedankt voor jullie bezoekje, gezellig! Fijne avond nog en tot gauw :-)

7 comments, which make me happy!:

Tutti haakt en zo zei

Dat ziet er leuk uit zo!

Mieke zei

Dat ziet er gezellig uit, mooi gedaan!

Marguerite zei

Ohhh dit wil ik ook!!

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Oh prachtig, gaat dit een workshoppie worden ;)
Groetjes Ingrid

Katootje55 zei

Wat mooi gemaakt!! Lijkt me leuk met oude eigen kiekjes, b.v. van ouders, grootouders en eigen kinderfotootjes...

Groetjes,
Toos

corryskaart zei

ziet er heel bijzonder uit en extra mooi zo in de vintage-stijl
groetjes van corry

marmarel zei

Héél mooi gedaan! Zoiets lijkt mij leuk met échte oude familiefoto's.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!