zondag 22 april 2012

I'm sorry I forgot...

Over een kleine week ik het weer zover... een nieuwe serie stempels van Whiff of Joy! Het is een "comfort serie", om te troosten, te steunen, op te beuren en te bemoedigen. De stempels zijn in de Whiff of Joy webshop verkrijgbaar vanaf 28 april.
Deze stempel heet "Sharing in your sorrow". Het dessinpapier is van Simple Stories. Verder een aantal leuke nieuwe lintjes uit de Sew Sweet webshop, zoals het roze pomponband (verkrijgbaar ik heel veel kleurtjes) en het centimeter lint, mijn favoriet ;-)
De tekst heb ik geschreven op de computer en geprint (lettertype Boopee, 22 pnt).
Dit meisje, getekend door Elisabeth Bell, heb ik ingekleurd met de volgende copickleuren:
huid E13, 11, 02, 01, 00, 000, R21, 20; jurk R56, 85, 83, 81, RV00; schoenen + riem W8, 7, 5, 3; haar + hond E29, 27, 25, 23, 21, W8; trap T7, 5, 3, 2, 00; lucht BG01, 000, 0000.
 De grote bloem is van The Girl's Paperie (gekregen van mijn blogvriendin Kylie), de satijnroosjes zijn van de Action, de groene en gele bloem zijn van Prima.
De basis van de kaart is een paperbag. De dichte kant heb ik omgevouwen zodat er een pocket ontstaat links. Een tag is in de opening van de zak geschoven rechts. Aan de tag een klemmetjes van Tim Holtz met daaraan een fuchsia kleurig lintje van Sew Sweet.

Tot blogs :-)


Gebruikte materialen:
 Cotton Twill Measuring Tape 10mm Mini Pom Pom trim 3/8" Plain Fuchsia Grosgrain ribbon

10 comments, which make me happy!:

marion zei

ohhh wat mooi weer Ingrid ! Liefs, Marion

corryskaart zei

hoi ingrid
een erg lieve en mooie kaart en ook zo gaaf wat de binnenkant betreft!
groetjes van corry

angeleef zei

Wauw zeg! Dit ziet er echt heeeeeel gaaf uit! En die binnenkant is ook al zo prachtig!
Groetjes
**Evi**

Elly zei

Ben nog niet zo lang volger,maar ik vind je stijl geweldig,het is een pracht kaart veel leuke details en zelfs de binnenkant meegenomen,super!

Groetjes Elly

Miranda Slagboom-de Groot zei

Hij is geweldig.
Groetjes Miranda

Sanne zei

Geweldige kaart weer! Ondanks het afdrukje en de tekst erg vrolijk! Dit papier heb ik ook, vind het zo mooi! Het lint zag ik laatst ergens. Vond het te duur en heb het laten liggen, zo'n spijt. Het is weer een super geheel geworden, top gedaan!

Liefs Sanne

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

wat een schattige stempel ,en het pompom lint vind ik echt prachtig.Je kaart is weer super.
lfs Ag

nicolet zei

Wow ziet er schitterend uit!!
Groetjes Nicolet

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig leuk en lief kaartje Ingrid.
Echt super.

Gr Leny Hempen

Riet zei

Schitterende kaart,leuke stempel,mooi ingekleurd.
Geweldig papier gebruikt.

Liefs Riet.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!