maandag 30 april 2012

Smash*ing Sunday/ Instagram Monday {Sew Sweet}

Het is vandaag Koninginnedag in Nederland :-) En is het weer geen cadeautje? Ongelofelijk he? Wij zijn vanmorgen met z'n 4-en op de fiets naar de stad gegaan. Een heel leuk winkeltje (Hippe Dingen) hield outlet uitverkoop, dus dat was mijn hoofddoel ;-) Verder hebben we nog wat over de kermis gelopen, de jongens hebben een knuffelaapje gewonnen en we hebben poffertjes gegeten, de echte ambachtelijke, heerlijk!
Maar dat is vandaag. Eerst heb ik nog iets van gisteren te l  aten zien...
Kellie, de Smash* koningin ;-), heeft elke zondag Smash*ing Sunday. Je kunt dan, voor de fun, je Smash* pagina's uploaden in haar bericht, zodat anderen bij je langs kunnen komen om inspiratie op te doen.
Photobucket
En ja, ik heb nu ook een Smash*book. Ik heb heeeeeel lang gedacht: die maak ik zelf wel. Maar dat kwam er maar niet van, dus nu toch maar 1 gekocht bij Het Scrapbookdepot voor €13,95. Mijn hubby vroeg wat dit nou verschilde van gewoon scrappen. Nou, dit is makkelijker, dit hoeft minder perfect en dus is het sneller. Daarom heet het ook een Smash*book, gooi het er maar in! Ik zie het als een scrapdagboek. Vroeger hield ik altijd een dagboek bij en het lijkt me heerlijk om dat weer op te pakken. Schrijven is een uitlaatklep voor mij. En zo kan ik twee dingen combineren! EfficiĆ«nt... ;-)
 Voor de linkerpagina heb ik een paar Sew Sweet producten gebruikt. Het leuke centimeter lint, het groen/roze lint waar ik wimpels van heb geknipt (onder de foto) en twee knopen.
De leuke grote craftzak met stippen heb ik gekregen van een blogvriendin Ingeborg, gaaf he? Je kunt ze kopen bij de webshop www.psikhouvanjou.nl. De stoffen rondjes heb ik gemaakt met Yo-yo makers van Clover (large en medium).
Mijn uitgebreide journaling heb ik de craftzak gestopt.
 De regenboog heeft Jesse voor me gemaakt en toen ik hem kreeg wist ik meteen dat ik hem wilde scrappen! De rood met wit gestippelde tag is van de HEMA, net als het decotape. Washitape (mat en scheurbaar) is mooier. Ik heb wat besteld bij www.psikhouvanjou.nl!
Mooie uitspraak. De craftkleurige stickertjes komen uit een stickerboekje van Tim Holtz.
En dan nog iets leuks van Kellie: Instagram Monday. Die meid heeft elke dag een leuk idee! Instagram is een fotoprogramma voor op je smartphone. Het idee is om 1 keer in de week de foto's van de afgelopen week te delen. En dit is mijn eerste Instagram Monday :-) Zo weet je een beetje hoe mijn week eruit zag.
Dan nog een paar foto's van vandaag. Het poffertjes eten in de stad en de Koninginnedag kermis.

Nou, genoeg gezien en geklets lijkt me. Nog even van de zon genieten!
Tot blogs :-)



Gebruikte materialen:

8 comments, which make me happy!:

Annika zei

Hoi ingrid,

Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd een smashbook. Ziet er leuk uit! Combineert dan mooi beide hobby's: scrappen en schrijven. Leuk! Die foto's zijn idd een ontzettend leuk idee... vooral die poffertjes zien er zalig uit! Water loopt me in de mond ;) Bij ons wilden ze een grote suikerspin op de markt... ze zaten echt helemaal onder! Als ik er n foto van had gemaakt zou ik m gepost hebben :)

groetjes annika

Neline zei

Wat gaaf is je begin van je smashbook geworden! Leuk gedaan. Ik heb ook een roze, maar moet er ook nog aan beginnen. Jouw begin is in ieder geval supers!
groetjes
Neline

angeleef zei

Je smashbook ziet er al heel leuk uit, hoor! Het lijkt me ook wel wat, maar ik heb altijd schrik dat ik het dan te perfect wil doen :)
En die indruk van je dag/week is ook super! Lekker kleurrijk ook!
Groetjes
**Evi**

Robyn zei

love your smashbook pages - so cute! Great idea to save the envelope and note that the sweet little rainbow came in - oage looks great!

Tiets zei

ooo knap hoor dat je begonnen bent...uh ik heb er ook eentje liggen vanaf vorig jaar september en nog niks mee gedaan hihihihi. je hebt een geweldig mooi begin gemaakt zeg!
Liefs Tiets

Hlora zei

This smash book is fantastic!! i wish I could make whatever like this even)) but I have not an idea how to start it even... Great job!!!!!!!!!!

Chantal zei

Superleuk om zo te zien waar je allemaal mee bezig bent! Lijkt me heerlijk om zo'n smashbook bij te houden!
Groetjes,
Chantal

Ghea zei

Prachtig z n smashbook, maar niks voor mij ik heb nooit een dagboek gehad maar vind het super
om het bij jou te zien. Wat een heerlijke binken heb je Ingrid geniet maar fijn van ze.
Wens je een hele fijne avond groetjes van Ghea

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!