dinsdag 17 april 2012

Klein kadootje

Hoi hoi, leuk dat je er bent!
Phoe, momenteel met veel projecten tegelijk bezig! Kaarten, naaiprojecten, kadootjes voor een blogvriendin en mijn oppasmeisje... Alles bijna af maar dus nog net niet klaar voor de foto... Soms heb je dat hè? Maar ik kwam nog een paar foto's tegen van een project dat ik nog niet eerder heb laten zien hier.
Handig zo'n "achter-de-hand-project" ;-)
 Kennissen trokken een poos geleden in hun nieuwe huis en als kadootje heb ik dit luciferdoosje versierd met kaarsen erbij. Dessinpapier van Maja Design en Graphic 45 (Once upon a springtime).
 Het tissuestape links boven en het ticket zijn van Tim Holtz.
Ik heb 2 doosjes lucifers aan elkaar geplakt om een iets groter oppervlak te krijgen.

Nu ga ik snel verder, dingen afronden is haast net zo leuk als beginnen met een nieuw project ;-) Ik hoop snel weer iets nieuws te kunnen showen! Tot gauw...

12 comments, which make me happy!:

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Wat een leuk klein cadeautje, en zeker om te krijgen.
Groetjes Ingrid

stephanne zei

These presents are gorgeous Ingrid!! Loving the delicate colours and gorgeous vintage details!! Hope you are having fun getting those new projects underway, and I cant wait to see them!!
hugs, stephanne

marion zei

ohhhhh wat gaafffff !! Liefs, marion

Katootje55 zei

Wat een leuk idee, dat setje kaarsen samen met dit lieve doosje te geven... Enig om dit als cadeautje te krijgen!!

Groetjes, Toos

corryskaart zei

hoi ingrid
zeker heel bijzonder als je zo iets mooi's krijgt!
groetjes van corry

Astrid zei

Dit ziet er weer super uit Ingrid, prachtig joh !

liefs Astrid

nicolet zei

Ziet er schitterend uit!!
Groetjes Nicolet

Yvonne zei

Leuk idee, mooi gemaakt en het geeft net even iets leuker. Super, hoor. Groetjes, Yvonne

Patricia zei

Ingrid, dat heb je weer prachtig gemaakt. Die tape van Tim Holtz vind ik trouwens ook geweldig.
Sterkte met alle drukte. Groetjes Patricia

Riet zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

Brenda zei

Wat ontzettend leuk zeg!! Dat geeft nog eens leuk weg zo!
Lieve groetjes brenda

Chantal zei

Origineel hoor, om zo'n combinatie van kaarsen en luciferdoosjes weg te geven! Ziet er weer super uit!
Groetjes,
Chantal

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!