dinsdag 24 april 2012

Whiff of Joy Tutorial: Kraamkado {Sew Sweet/Whiff of Joy}

Het heeft vandaag geregend, de zon heeft geschenen, het heeft gehageld... en er is ook nog een kindje geboren! ;-) Nou ja, dat was eigenlijk vorige week al, ahum... En daarom heb ik een klein kadootje gemaakt. Een home made slabbetje dat ik in een versierd glazen potje heb gestopt. Over het inkleuren van de stempelafdruk heb ik een beschrijving gemaakt op het Whiff of Joy Tutorial and Inspiration Blog. Gezellig als je daar ook even langskomt! :-)
 In het potje heeft Chicken Tonight gezeten, maar daar is nu gelukkig niets meer van te zien ;-) Het deksel heb ik geverfd met witte acryl verf.
Het rode hart is een stans van Whiff of Joy. De roze bloem komt ook uit de WoJ webshop.

"Baby Henry" is ingekleurd met de volgende copickleuren: Henry E47, 44, 43, 42, 41, 40, E13, R21, 20; luier RV34, R81, RV32, 00; speen R59, 46, 35. Benieuwd hoe ik heb ingekleurd? Kijk dan op het Tutorial and Inspiration Blog van WoJ.
En hier is de inhoud van het potje... een slabbetje! Aan de ene kant heb ik een stuk van een handdoek gebruikt...
...en aan de andere kant een leuk stofje met Matroesjka's.

Tot zover, fijne avond nog of welterusten :-)
O, enne... ik plaats binnen een paar dagen een blogcandy, dus... watch this place!



13 comments, which make me happy!:

Elly zei

Een super leuk kadootje,prachtig gemaakt,daar kun je mee aankomen!

Groetjes Elly

Sanne zei

Ohhh, wat heb je weer iets prachtigs gemaakt! Leuk om hier ook matroesjka's te zien, bij mij ook vandaag. Ben er dol op! Wat leuk dat je de slab ook zelf hebt gemaakt, knap! Die baby Henry is enig!

Liefs Sanne

Sandra zei

What beautiful projects you are so creative.

Annika zei

Wat een superleuk idee zeg: kadootje in een versierd potje. Ziet er helemaal gaaf uit... zelfs de slab zelf gemaakt, creatieveling :)

Groetjes Annika

Riet zei

Wat geweldig gemaakt Ingrid.

Liefs Riet.

marion zei

ohhh wat een schattig slabbetje en leuk hoe je baby Henry verwerkt hebt, het is echt een schatje ! Liefs, Marion

Lenie Hempen zei

Dat ziet er schattig uit Ingrid.
Echt super lief.

Gr Leny Hempen

Anneke zei

Wat erg schattig!! Groetjes Anneke

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat een super schattig kraamkadootje heb je gemaakt! Zeer origineel en weer erg knap ook je naaiwerk hoor! Enne...is de geur van de Chicken Tonight er ook uit, haha! Ach een etensluchtje past ook wel bij een slab toch! Deze schattige Henry is ook wel weer ultra lief hoor! Liefs Marianne

Margaret zei

Very sweet. I love your homemade bib and your tag is just adorable! Love it all.

Unknown zei

Hoi Ingrid, wat een super leuk idee om op die manier een slab te verpakken. En wat een schattig baby Henry stempeltje. Groetjes ,Frea

Chantal zei

Een superduidelijke kleuruitleg stond er op het blog van Whiff of Joy bij! Hartstikke leuk dat je dit zo met ons deelt!
Groetjes,
Chantal

Grietje Jansen zei

He, wat een leuk idee.
En een schat van een stempel.

Grietje

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!