zaterdag 28 april 2012

Thinking of you {Whiff of Joy/Sew Sweet}

Het is zaterdagavond (op mijn plekje op de wereldbol) en de voorjaarsvakantie voor de kids is begonnen. 1 Week vrij en daar kijken ze naar uit! Ja, ze kijken er naar uit... Vanmorgen hoorde ik Ruben namelijk zeggen: 'O, ik heb zo'n zin in vrijdag!' Aangezien de vakantie dan alweer grotendeels voorbij is, adviseerde ik hem ook te genieten van vandaag. 'Ja, maar vrijdag gaan we zwemmen... En ik heb ook zin in woensdag! Want dan gaan we logeren!' Aah, woensdag, da's al iets dichterbij dan vrijdag...
Maar ik herken het wel hoor. Toen ik jonger was keek ik ook altijd vooruit. Achter de heuvel, daar was het het mooist. Als ik over die heuvel was gebeurden de leukste dingen, verwachtte ik. Inmiddels weet ik dat het niet handig is om zo te denken, maar volgens mij verval ik zelf ook nog wel eens in die gewoonte voor "vooruit kijken". Zucht...
 En dan nu de kaart! Dit meisje is ook aan het denken ;-) Het is een stempel uit de nieuwe release van Whiff of Joy die "Because I care" heet. Vanaf vandaag verkrijgbaar in de Whiff of Joy webshop!
Het dessinpapier is van Basic Grey, de tekststempel van Tickled Pink Stamps en de tag onder het afdrukje heb ik gemaakt met een Magnolia stans.
Afgelopen woensdag is een nieuwe wedstrijd begonnen die 2 weken loopt op het challenge blog van Whiff of Joy. Het thema is "bingo". Gebruik er 3 op een rij voor je creatie. Ik zat naar de bovenstaande foto te kijken en ontdekte dat ik er maar 2 NIET heb gebruikt (pearls en pins), verder zit alles erop, dus ik heb in ieder geval BINGO! ;-)
 De stempels uit de nieuwe release zijn getekend door Elizabeth Bell en deze heet "Caring Thoughts". Ik heb haar ingekleurd met ook een paar nieuwe copickleuren, dit zijn de nummers: huid E13, 11, 02, 00; haar E18, 19, 17, 13; jurk E89, 87, 84, 81; jas RV99, R56, RV95, 93, 91; grijs/zwart W7, 5,3, 1, 00.
De randstempel is van Eline's Huis. 
 Voor de handgemaakte bloemen heb ik satijnlint van Whiff of Joy gebruikt. Dit heb aan 1 kant geregen en toen laten rimpelen en aan elkaar genaaid. Op de lintbloemen knoopjes van Sew Sweet. De charm van craft papier is gemaakt met de nieuwste stans van Whiff of Joy "Religious Charms". Na het uitstansen heb ik hem bewerkt met Crackle Paint Rock Candy.
Het kantje met hartjes wat je hier ziet is al heel oud... Mijn tante heeft het gevonden in hun huis, samen met een aantal oude knopen. Mooi he? Daar hou ik van, oude dingen weer gebruiken :-)
 Een klein paperclipje van Tim Holtz. De hartvormige doily heb ik eens van mijn vriendin Agnes gekregen.

Met deze kaart doe ik graag mee met de volgende challenges:
Whiff of Joy: bingo
Simon Says Stamps: anything goes
Tot zover op deze zaterdagavond. O ja, en vergeet je niet in te schrijven op mijn blogcandy! Gewoon een reactie achter laten op het blogcandy bericht.
Wat is het leuk om jullie lieve en hartverwarmende reacties te lezen! O, helemaal blij word ik ervan... Een vriendin schreef me dat ze altijd een geniet momentje heeft als ik een nieuw bericht heb geplaatst op mijn blog. Nou... kan het liever? En ik snap het, want ik kan ook zo genieten van andermans creaties en verhalen. Dus iedereen: veel plezier met bloggen en veel plezier met blogconsumeren ;-)


25 comments, which make me happy!:

Katootje55 zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt! En zoveel details... Goed dat je alles vermeldt,anders had ik vast iets gemist. Ook mijn bewondering voor je kleurgebruik. Mooi op elkaar afgestemd!!!

Groetjes, Toos

Marguerite zei

Wat een prachtige kaart. En dat oude lint helemaal te gek.
Groetjes Marguerite

Fleur zei

Absolutly stunning, Ingrid I adore your style
HUGZ Fleur xXx

Annika zei

Jeetje wat een gave kaart is dit!! Echt een toppertje hoor. Ik dacht eerst dat je de afbeelding met distress-inkt had ingekleurd, zie ik allemaal Copic-nummers. Toch nog eens goed gekeken.... mooi gekleurd hoor! Prachtig hoe je al die schaduwen erin gemaakt hebt. Alle extraatjes zijn allemaal even mooi en leuk...

Fijne zondag, groetjes Annika

leonenkarin.blogspot.com zei

Wat een schatje!! Heerlijke kleuren en zo mooi gekleurd! En o wat herken ik dat vooruit kijken! Mijn kids hebben dat net zo. Jippie overmorgen en dan ... Ik maak juist zo'n periode door dat ik alleen maar het gevoel heb van ... waar is de tijd gebleven?... Voor je er erg in hebt is de dag weer voorbij. Soms maakt me dat wel een beetje bang hoor maar genoeg over mij! Je hebt echt een plaatje van een kaart!
Lieve groet, Karin

Wil zei

Wat een leuke stempel zeg! De kaart ziet er super uit. Mooi met die zelfgemaakt bloemen. Hier kan ik nog een hoop van leren :)

groetjes, Wil

chrilvian zei

ooo wat prachtig, papier is mooi en natuurlijk alle details

Lenie Hempen zei

Wat een schattig kaartje Ingrid.
Echt super lief.
Heel mooi van kleur.
Heb een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

Neline zei

Wat een prachtige kaart!! Ik kan me voorstellen dat dit een "blijvertje" is!
Leuke stempel.
groetjes
Neline

Miranda Slagboom-de Groot zei

Een ontzettend mooi kaartje.
Groetjes Miranda

Noriko zei

Hoi Ingrid,

Ik ken dat hoor.
Ik kijk ook altijd vooruit zowel naar leuke als minder leuke dingen.
En voor je het weet is de dag van vandaag alweer voorbij.
Probeer het te veranderen maar dat is nog niet zo makkelijk.
Je kaartje is zo mooi geworden.
Leuke stempel is het!!

Lieve groetjes Noriko
norikoskaarten.blogspot.com

Marrie zei

Hallo Ingrid,

Wat een prachtige kaart en je heb er zo veel mooie details op verwerkt en de stempel is heel lief en mooi ingekleurd.

Lieve groetjes Marrie

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart zeg, er staat zoveel op dat je blijft kijken. Echt heel mooi Ingrid. Een fijne dag vandaag. Groetjes van Anita

Ursula's Kreativecke zei

Hallo Ingrid,
wunder wunderschön, gefällt mir sehr gut.

Liebe Grüße
Ursula

Gerrittina zei

Schitterende kaart. Zo veel details om te bekijken. En wat mooi ingekleurd toch weer.

Gr.GZ

marion zei

Die zou ik zelf ook houden Ingrid, wat een schatje ! Liefs, Marion

Dora zei

een hele mooie kaart.
groetjes

Riet zei

Schitterende kaart Ingrid,super die stempel,mooi ingekleurd.
Prachtig papier en details.

Liefs Riet.

Sapipzi zei

Wat en prachtige kaart weer!!! Super kleuren combi. Wat fijn dat er nu ook eens voor deze gelegenheid stempels e.d. zijn.

groetjes Margo

Sanne zei

Wat een geweldige kaart, ik kan er uren naar kijken. Er valt weer zoveel te zien. Mooie kleurtjes en geweldige details. Je Smashbook is ook te gek. Ik twijfel al lang of ik er ook een ga aanschaffen. Vind het dagboek-idee wel erg leuk. Wie weet trek je me over de streep!

Liefs Sanne

Hlora zei

This card is cute! Love this image! its colouring is very gentle and nice) Also I am mad about the writing background stamp you used here) All is so beautiful!

Colleen B. zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Colleen B. zei

Beautiful card Ingrid, love your take on the challenge!

Kruemel zei

This is so beautiful Ingrid! Love the colors and all the details you added - just perfectly coming together!

Thanks for joining us at WOJ Challenge this fortnight!

Hugs
Kathrin aka Kruemel

Unknown zei

Ingrid your blog is fantastic it is full of fabulous card , so beautifully coloured , your shading and colouring is perfect. I am your newest follower Hugs Elaine

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!