donderdag 14 april 2011

The best thing...

Hoi hoi! Op de valreep van deze woensdag (nog 40 minuten voor het donderdag is als ik begin met schrijven) wil ik jullie een Magnolia project laten zien.
Dit project zou ik eigenlijk wel op mijn nachtkastje willen zetten zodat ik het elke ochtend zou zien en er blij van kan worden :-) Maar het heeft al een bestemming; komende zondag zijn mijn schoonzus en zwager 25 jaar getrouwd.
sketch
Ik heb de sketch gebruikt van Just Magnolia. Voor de grote groene cirkel heb ik een papieren onderzetter gebruikt, maar die zie je wat moeilijk terug op mijn project, omdat hij gedeeltelijk verscholen gaat achter de tag.
Hier zie je dat dit geen gewone kaart is maar een inmiddels bekende "boek kaart". Een maakbeschrijving kun je vinden op het blog van Tina. Ik heb de mijne iets breder gemaakt dan de beschrijving.
Ik heb weer het mooie papier van Maja Design gebruikt. Het "deurbeslag" zijn grungeboard figuren van Tim Holtz, geverfd met crackle paint.
Dit lieve paartje heb ik ingekleurd met de volgende copic kleurnummers:
huid E11, 21, 00, 000 R21, 20
haar E27, 31, 41
jurk RV99, 95, 93, 91
broek E79, 77, 74, 71, 70
shirt BG96, 93, 40, 20
schoenen E29, 27, 33, 31, 21

Ik heb een zeepketting in het "boek" gelegd, de hele kamer ruikt er nu naar ;-)
Links heb ik een pocket gemaakt met daarop een mooie gestempelde tekst van CC Design uit 1 Korintiërs 13:4-7.

Challenges:
Just Magnolia: de sketch
Stampin' Sisters in Christ: purple and/ or wood paper or elements
Craft your passion: 2 by 2
Dutch Magnolialovers: lente en fotoinspiratie
Magnolia-licious Highlites: both Tilda and Edwin
Simon Says Stamp and Show: distressing
Truly Scrumptious: vintage

Bedankt voor het langskomen en extra bedankt voor al jullie lieve berichtjes :-) They make my day!!!

44 comments, which make me happy!:

Kylie zei

Oh WOW Ingrid! This is just stunning! I love the papers and the gorgeous details. Just amazing.
Have a great week Hunny,
Hugs
Kylie

Kellie zei

WOW hun this is absolutely amazing and I am sure they are going to LOVE it, wow!

Hugs xx

Lori zei

How adorable! Thank you for joining the Simon Says Stamp and Show Challenge!

Jeanet van der Lee zei

Tjonge, wat leuk gedaan weer zeg die boekkaart. En wat zal hij inderdaad lekker ruiken! Ook je papiercombi en de lay out vind ik weer prachtig. Bedankt voor het meedoen aan onze Dutch Magnolia Lovers challenge. Groetjes, Jeanet

m@deliefjuh zei

wauw zeg! super mooi gemaakt!

Karin zei

Wow Ingrid wat zal je hier een werk op hebben gehad. Ik moet zeggen het ziet er echt super uit. Ik kan me voorstellen dat je dit project graag zel zou willen houden. Een geweldig cadeau voor je schoonzus en zwager!

Miranda zei

Zooooo, dat geloof ik graag dat je hem op je eigen nachtkastje wil, je mag hem ook hier zetten hahahha
Je schoonzus en zwager zullen er ook heel blij van worden het is werkelijk prachtig
Gr, Miranda

martina's kaartjes zei

hij is supppperzzzzz !!! ik ken dat, vaak geef ik kaartjes als cadeautje en de mensen willen ze niet versturen omdat ze ze te mooi vinden hihihi... prachtig werkje,
nog een fijne dag,
groetjes, martina
x

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig hij is echt super geworden.
Ja soms heb je echt dingen die je graag zelf wil houden hé het is ook zo mooi.
Echt super.

Lfs Ag

Linda zei

Wauw Ingrid! Wat een prachtige 'boek' kaart is dit zeg! Heel erg mooi deze tintjes en het Magnolia paartje zooooo mooi ingekleurd! Heel mooi hoe je alles hebt gedaan met die tags, het cadeautje er binnenin, zoveel moois te zien echt te gek. Kan me voorstellen dat je het graag zelf zou willen houden! Fijne dag. Groetjes, Linda.

Emma and Susan zei

WOWWWWW!!! This is amazing sweetie pie, what a gorgeous gift!!! All the beautiful details are perfect and as always your colouring is stunning....
Biggest hugs
Em
xxx

Neline zei

wauwwwwwwww........wat gaaf zeg!
Super mooie details, en een heeeeel leuk stempeltje.
groetjes
Neline

Judith zei

Goedemorgen Ingrid,
Dit is een super uitgewerkt en prachtig geworden cadeaukaart-boekje! Zal ik even een seintje geven als ik 25 jaar getrouwd ben, hihi...
Echt super mooi. Het idee met een hartjes zeepketting is ook zooo leuk!!
Fijne dag en groetjes van Judith

Miranda Slagboom-de Groot zei

kan me voorstellen dat je deze op je nachtkastje wil houden. hij is ook erg mooi.
groetjes miranda

Riet zei

Wowwww Ingrid,wat schitterend gemaakt,leuk die stempel,mooi ingekleurd.

Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

* Üla * zei

Schitterende boek-kaart, Ingrid!!!
Ik ken dat gevoel al te goed. Dus een paar dagen zelf ervan genieten voordat het weggegeven wordt.
Mijn complimenten, alles klopt hier helemaal: de kleuren, de details en afwerking tot op de puntjes!
Bedankt dat je meedoet bij Dutch Magnolia Lovers challenge!
groetjes Ula

Christa zei

Hoi Ingrid , wat een prachtige creatie !! Ziet er super uit. Wat zullen ze daar blij mee zijn. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

Yvonne zei

Hoi hoi,
Wat een schitterende kaart uhh boek...uhh cadeau zeg!
Echt helemaal geweldig!
Superleuk dat je meedoet aan onze DML Challenge!
Groetjeszz
Yvonne

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw, deze kaart is echt GEWELDIG! Wat een werk heb je daarmee gehad. Maar het is het waard, wauw ik ben echt verliefd op deze kaart. Super. Jammer hoor dat je al zo snel een bestemming hebt gevonden ik kan me voorstellen dat je er nog wat langer van had willen genieten.
Fijne avond nog.
Groetjes Mirande

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, wat een pracht boekkaart heb je gemaakt! Geweldig! Het gedichtje binnenin vind ik ook super mooi. Erg leuk met de zeepketting erin, wat zal dat lekker ruiken! Inderdaad zonde om weg te geven...maar ach je gaat er wel iemand heel blij mee maken en dat is toch ook wel weer heel fijn! Liefs Marianne

Katinka zei

Hoi Ingrid,

Wat een geweldige creatie,
daar zullen ze vast heel blij mee zijn !

Fijne avond Xx
Katinka

Inge zei

Echt heel mooi Ingrid, ik viel al voor de voorkant maar binnenin zit ook nog zoveel moois! Mooi ook het paars, ik gebruik het zelf (te) weinig. Fijne avond nog :)

Marlies zei

Wat een geweldige boekkaart!! Super mooi gemaakt, ik heb ook net al je andere creaties bewonderd, Super mooi!!
groetjes, Marlies

Mina zei

wow stunning work Ingrid, I love the colours and the fantastic design...thanks for joining in with the Just Magnolia & hAnglar challenge
Mina xxx

Chris Olsen, Glowbug zei

What a cute Tilda image!! I love your colors and the flowers!!
Hugs,
Chris

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een super mooi boekje heb je gemaakt. Prachtige kleuren en details!
Groetjes van Jacqueline

MariLynn zei

Wow! What a lot of work went into this book card. It was definitely worth it. Thanks for sharing it with the Stampin' Sisters in Christ Challenge. I loved being able to see your creation!!! Have a blessed day today!

Elizabeth zei

What an amazing project! You did a wonderful job with the sketch and the 'book' box. Beautiful!

Wilma zei

O wauw, dit is echt heel gaaf zeg! Mooie tekst ook!

Grace zei

GORGEOUS! AMAZING! Thanks for joining us at Stampin Sisters in Christ!

Kirsty Vittetoe zei

That is absolutely beautiful!

lisbeth zei

wow, this is gorgeous. Thanks for joining in with the Truly Scrumptious Challenge

Sylvia zei

HOi Ingrid,

Het is een echt kunstwerk geworden. Prachtig om te zien en wat een mooie details allemaal!!!

Hugs
Sylvia

Kristine zei

OH WOWZERS, your coloring is just AMAZING!! This is so beautiful beyond description!! =) THANK YOU for sharing it and playing with us at Stampin' Sisters in Christ this past week!!

Shatam zei

Wow and Wow again, i love everything about it. This is such a nice project. Thank for playing with us at Craft Your Passion and hope to see you again next week.

Shatam (CYP, DT)

Anne H. zei

WOW - your card is stunning!
An adorable image and your coloring is fab. Beautiful colors and lovely details.
Anne

Mandy zei

Just beautiful...Love the colours,image and papers...Just perfect for our theme.....Thanks for sharing with us at Truly Scrumptious.....
Mandy x

Made by Janet zei

Ooh wat mooi gemaakt!!
Bedankt voor het meedoen bij DML !!

Groetjes Janet

Arline zei

What a stunning project! Your blog is fabulous-so much inspiration!x

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Amazing job with the coloring!! I love that sentiment too!

Thanks so much for sharing your work with us at the Simon Says Stamp Challenge!!!

-Sarah

Patricia zei

Wauwie...wat een gave kaart zeg. Ik vind deze echt prachtig. Ik kan me voorstellen dat je deze op je nachtkastje wilt zetten. Echt een plaatje!!!
Ik heb nog een vraagje aan jou. Jij gebruikt regelmatig een soort van postcard op je kaarten. Is dit een kant en klare stempel en zo ja waar is deze van?? Of maak je deze postcard zelf?? Groetjes Patricia

Rushd Lady zei

Lovely! :)

Debbie zei

WONDERFUL!!! GREAT JOB!!!! TALENTED!!!!

Sharon Caudle zei

Oh my gosh, Ingrid!!! This is stunning!!!! Love the papers, colors, your gorgeous coloring and your amazing details and embellishments! Thanks so much for joining us at Magnolia-licious Highlites!
hugs, Sharon

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!