zaterdag 23 april 2011

Happy Easter

Vandaag wil ik jullie deze paaskaart laten zien. Het idee voor dit model zag ik bij mijn lieve blogvriendin Kylie. Ik heb het eerst met een kladpapiertje geprobeerd en toen met cardstock.
Het dessinpapier is Graphic 45 (Once upon a springtime) en de basis is van vanille cardstock. De stempel is van Magnolia, dit is de special edition Tilda die alleen bij Duymelot te koop is. De tekst komt uit de Magnolia Stempelkit, net als de tekst aan de binnenkant van de flap.
Om de kaart zit een rand van papier die achterop de kaart is vastgeplakt. Op deze foto zie je de rand opengeslagen.
En hier zie je ook de kaart opengevouwen. De kaart zelf is gemaakt met een heel cardstock waar ik de rand van heb bewerkt met een rand- en hoekpons van Martha Stewart.
Deze Tilda is wel leuk he? Ik heb haar ingekleurd met de volgende copickleuren: huid E11, 21, 00, 000, R21, 20; haar E49, 27, 13, 21; shirt en sokken G94, 82, 40, YG0000; broek E44, 43, 41, 0000; haarband R83, 81, RV00.

Challenges:
Sentimental Sundays: celebrate spring/ easter
Stamptacular Sunday: with Magnolia stamp
The crafty pad: easter
Magnolia Licious Challenge: groen en roze
Paperplay: easter themed

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om langs te komen. Tot gauw!

21 comments, which make me happy!:

Emma and Susan zei

This is GORGEOUS Hunny!!! I love the pretty papers and all the fabby embellishments...WOWWWW!!! Have a wonderful Easter weekend!!!
Big hugs
Em
xxx

Louise zei

Hi Ing :)
What a stunning card!
Love the little Tilda and she's colored to perfection :) Interessting fold as well, looks amazing!
Hugs

Kylie zei

Wow Ing! This is just gorgeous! I love these papers too. Perfect! Have a wonderful Easter :)
Big hugs
Kylie xx

martina's kaartjes zei

dis is suppppperzzzzmooi !!!knap gedaan, petje af !
nog een fijn paasweekend,
groetjes, martina
x

Dora zei

dit is een prachtig gemaakt kunstwerk. en op zo'n bijzondere manier!!...wauw en wat een werk. maar geweldig. heel mooi.
succes met je challenges
fijn weekend

groetjes Dora

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

HIj is echt super en ik ...ik ben er heel blij mee.
Fijne dagen.

Lfs ag

Pat zei

Absolutely stunning Easter project, great image, thanks for sharing with us at The Crafty Pad this week.

Pat xx

Scrapcreaties Mirande zei

Wauw Ingrid, wat een gave kaart is het op deze manier. Het randje vind ik echt super. Ik heb deze pons ook maar gebruik hem bijna nooit. Toch maar weer eens uit de kast halen.
Fijne paasdagen.
Groetjes Mirande

cabio's craft corner zei

Gorgeous Tilda card with beautiful fun folds. Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

Grenouille Greetings zei

Goodness me! Wow! Wonderful exploding card. Love the frilly edges and Tilda looks beautiful! Thank you for playing along with us at Stamptacular Sunday Challenge this week! Hugs, Lesley

Anoniem zei

Holy smoly!! This is one incredible card. Love all of the ruffles. Thanks so much for joining us this week at SSC.

Tameko zei

Stunning design! Thanks for joining us at Sentimental Sundays!

papertrails leaver zei

This is incredible Ingrid! Love how you added the edges to make it so detailed! will have to try this! Thanks for joining us at Sentimental Sundays! :-) Amy

Candy zei

Ingrid,
WOW I have never seen a card like yours before!!!
Love how it keeps opening up different so many times!
Lovely paper and embellishments.
Tilda is beautifully coloured :o)
Thank you for entering our Magnolia-licous Challenge Blog.
Hugs, Candy

Leonie zei

Just stunning! So much work but so worth it! Thanks for joining in with us at Stamptacular Sunday this week for our Magnolialicious challenge
Hugs Leonie

Marianne Schut zei

Wauwie wat een kunstwerkje zeg! Echt geweldig mooi gemaakt! Dat zal een hele klus geweest zijn maar het resultaat mag er wezen! Prachtig kleurwerk ook weer! Geniet van deze dagen, liefs Marianne

Riet zei

Ohhh wowww Ingrid,wat schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Marlies zei

Wow wat een kunstwerk! Super mooie kaart, geweldig gemaakt!
groetjes, Marlies

Annemieke zei

woooow, wat gaaf zeg! helemaal super!!
groetjes, Annemieke

LindaC zei

Wow! What an awesome card. Love how you decorated the inside and the scalloped edges. Great job. Thanks for participating in the Magnolia-licious Challenge. Linda C

Nathaly zei

Wow Ingrid, ik weet niet waar ik moet kijken. Zoveel moois. Heb veel kaarten gezien maar nooit eentje als deze. Nathaly

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!