zaterdag 9 april 2011

Preview Tickled Pink Stamps

Ik denk dat dit wel mijn favoriet is van de nieuwe release bij TPS! Ze heet Pippa, zo ziet ze er ook uit, vind je ook niet?
Ik zal later de details over het kleuren toevoegen, moet het nu kort houden omdat we vandaag feest hebben. Ruben en Jesse zijn 8 jaar geworden en maandag ben ik jarig, dus 3 dubbel feest!
Inmiddels is het avond en zit ik even rustig te laptoppen :-) Dus even mijn bericht aanvullen... De copickleuren die ik voor Pippa heb gebruikt zijn: huid E11, 21, 00, 000, R21, 20, 22; haar E27, 25, 31, 41; schoenen E49, 29, 27, 25, 31; tuinbroek V17, BV00, 31, V000; shirt en haarbank G94, 82, 40, W1; bloemen G99, 94, 82, 40, E53, 51.
Deze tekst is een digistempel van Raindrop Echo's, zulke mooie teksten maakt zij! Ik heb de tekst geprint op gewoon papier, daarna de tag precies op de tekst geplakt, het papier weer in de printer gelegd en nog eens geprint.

Kijk ook zeker op het TPS blog voor nog meer voorbeelden met Pippa en om kans te maken om deze stempel te winnen en de andere 3 van deze nieuwe release! Binnenkort zullen ze verkrijgbaar zijn in de TPS webshop.

Tot later.

10 comments, which make me happy!:

Riet zei

Wat een schitterende kaart,prachtig papier en stempel,zo mooi van kleur.

Liefs Riet.

Marley zei

Prachtig kaartje! Wordt een drukke boel bij jullie dus.. maak er gezellige dagen van! Liefs, Marley

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ik vind haar echt helemaal geweldig,super.
Gefeliciteerd met de jongens,hoop dat ze eenhele gezellige dag hebben en jullie natuurlijk ook.

lfs Ag

Dora zei

het is weer een mooie kaart. wat een prachtige kleuren, een hele leuke stempel.
gefeliciteerd met je jongens. een fijne en een gezellige dag toegewenst

Linda zei

Deze is echt keigaaf! Wat een mooie stempel zeg! Heel erg leuk gedaan, mooi van kleur en wat grappig dat hekje! Heel mooi geheel. Fijn weekend! Groetjes, Linda.

Susie Sugar zei

Wow this is so sassy I love your flowers
Hugs Susie Sugar xx

Fleur zei

Hi Ingrid, this card is just gorgeous, love the pretty image & the sentiment is perfect
Hugz Fleur xXx

Tina Mayo zei

love these colors ..such a sweet sweet card..very delicately detailed!

Unknown zei

Hoi Ingrid,

Wat een gave kaart! Ik vind de stempel echt heel leuk en de tekst past er ook goed bij.

groetjes, Claudia

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, ik heb niet zo veel tijd meer om te bloggen en om reacties achter te laten maar ik zie je creaties wel allemaal voorbij komen hoor! Wil je dan ook even complimenteren voor al het moois dat je steeds weer weet te maken! Nog de beste wensen voor je verjaardag! Beetje laat...maar wel super gemeend! Hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad samen met de jongens! Liefs Marianne

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!