donderdag 28 april 2011

Te laat...

Ah, het is donderdagavond en ik zit met een mok Latte Macchiato achter de laptop... Gisteravond heb ik de kaart gemaakt die ik jullie ga laten zien. Vanmorgen vroeg wilde ik er snel een foto van maken, voor dat ik weg moest, maar dat wilde mijn fototoestel niet, kaart geblokkeerd... Manlief heeft het vanavond allemaal opgelost en de foto's zijn inmiddels genomen. Voordeel is dat ik nu wel de tijd kan nemen om een bericht te schrijven, in plaats van snel snel de foto op internet te zetten. Maar... ondanks dat voordeel ben ik toch gewoon te laat! Te laat in 2 opzichten nog wel. Als eerste omdat de nieuwe challenge van Tickled Pink Stamps (waar de kaart voor is) vanmiddag om 16:00 uur al live is gegaan en ten tweede omdat de persoon die de kaart gaat krijgen afgelopen zondag al jarig was :-( Maar zelfs daar zit weer een voordeel aan, want nu kon ik dat leuke "te laat" stempeltje gebruiken :-)
Misschien komt het door de Latte Macchiato dat ik zo ga kletsen ;-) maar je komt natuurlijk voor de kaart...
Het thema van de challenge van deze week bij TPS is "kant en parels". Mmm, een jongenskaart met kant en parels? JA!!! Voor deze kaart heb ik mij in hoge mate laten inspireren door mijn teamie Zarah.
Deze Emilio Fox is super voor een jongenskaart denk ik. Jullie hebben misschien wel gezien dat Kellie van TPS terug is gegaan naar haar eerste liefde: rubberen stempels. Maar niet getreurd voor de digi liefhebbers onder jullie, enkele dagen per maand blijven de stempels verkrijgbaar als digi. Deze "digi-dagen" worden aangekondigd op het blog van de webshop.
Voor mijn 14x14 cm kaart heb ik dessinpapier van Bo Bunny gebruikt. De filmstrip en de metalen klokonderdelen (sprocket gears) zijn van Tim Holtz.
En dit is dus dat leuke "te laat" tekststempeltje :-) Volgens mij van Inkadinkado. De swirl erbovenop is een stukje van een tag gemaakt met een nestabillitie. Je ziet hier ook goed dat ik op de hele rand van de kaart pareltjes heb gemaakt met de Perlen Pen. Alle randen zijn bewerkt met distress inkt Walnut Stain en daarna gedistresst met de Tim Holtz tool.
Emilio is ingekleurd met de volgende copickleurnummers: W7, 5, 3, 1, 00. De stempelafdruk is bewerkt met een Fiskars randpons.
Challenges:
BoBunny: kaartsketch
Bunny Zoe's Crafts: one for the boys
The Crafty Pad: circles (there are circles on my dp and matching gear embellishments)

Als je nog twijfelt of je mee zult doen met onze TPS challenge moet je zeker even gaan kijken op het blog voor heel veel inspiratie van mijn teamies en voor alle details en de prijs blabla... ;-)
Nou, hoop dat het verhaal niet te lang voor je was! Een fijne avond en geniet van het weekend dat alweer bijna voor de deur staat!

5 comments, which make me happy!:

Judith zei

Hallo Ingrid,
Ik heb van je verhaal genoten! Hmm, lekker, latte (-:
Wat je kaartje betreft: ik vind het juist leuk, dat je met de Perlen Pen hebt gewerkt, waarom zou dat niet kunnen voor boys? Het is weer een leuke kaart geworden er is veel op te zien.
Succes met de challenges!
groetjes Judith

chrilvian zei

prachtig
ik heb nog een filmstripstempel liggen
die staat ook net als meer materiaal te wachten
papier is prachtig
volgende week weer een bestelling doen bij simonsays, mijn portemenee is weer gevuld ,ahhahaha

Patricia zei

Mooie kaart Ingrid. Supermooi dat nieuwe papier he...ik ben er ook zo blij mee. je kaartje is weer helemaal af en perfect voor een jongen!!
Groetjes Patricia

Maggie's Crafts zei

So adorable!

Thank you for joining The Crafty Pad in our CIRCLES challenge.:)

Maggie
xx

aqualeiga zei

Lovely, and great to see a guy card with lace, it really works! The clock faces are perfect for our Circles challenge at THE CRAFTY PAD this week, thanks so much for joining in! Hugs, Ali x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!