dinsdag 26 april 2011

You're the best!

Vandaag weer een nieuwe challenge bij A Spoon Full of Sugar. Het thema deze week is "koninklijk". Kijk voor alle details over de challenge, de prijs en natuurlijk heel veel inspiratie op het Spoon Full blog.
Ik heb "Tilda King" gebruikt, van Magnolia. Het papier is van My Mind's Eye en ik vond het wel leuk om de kaart rood-wit-blauw te maken, de kleuren van de Nederlandse vlag :-)
chter het afdrukje heb ik een stukje stof geplakt en daarachter zie je een postkaart, dit is een nieuwe stempel van Whimsy Stamps. Daarop een postzegel die ik heb uitgestanst (stempel en stans ook van Whimsy Stamps). Het hoekornamentje is gemaakt met een EK Success pons.
Tussen de bloemen een paar takjes die ik heb gemaakt met een Magnolia stans. Bij deze kaart heb ik voor het eerst alle randen met Distress Inkt Walnut Stain bewerkt, normaal gesproken gebruik ik altijd Versa Magic Jumbo Java (chalk inkt).
Ik vind dit een superleuk afdrukje, ik heb het gekregen van m'n vriendin Agnes. Maar nou zag ik zondag dat ik de CANDY (ja, het is een candy met hoofdletters...) van Marley heb gewonnen. O wauw, ik ben er zooooo blij mee! En daar zit ook deze leuke Magnolia stempel in, dus ik zal haar zeker nog vaker gaan gebruiken ;-) Marley, heeeeeeel erg bedankt... mwah!
En dan nu ook nog de details van het inkleuren. Ik heb de volgende copic kleurnummers gebruikt: huid E11, 01, 00, 000, 0000, R20; haar E49, 27, 13, 21; kroon Y28, 26, 21, 0000; shirt R35, 32, 30, 00; broek E44, 43, 42, 41, 0000, achtergrond W5, 3, 1, 00
Challenges:
Craft your passion: show us your layers!
Magnolia Down Under: een geweldige sketch van Kylie!
Stamptacular Sunday Challenge: use at least 5 layers
Ribbon Girls: rood, wit, blauw
Sentimental Sundays: let's get punchy

Leuk dat je langskwam! Tot morgen, dan ben ik terug met een 3D projectje... ;-)

19 comments, which make me happy!:

Ribbon Girl zei

Hello Ingrid - wow, that is a fabulous card! So much detail - the colours, image and embellishments are all wonderful. Thank you for joining in with the Ribbon Girl colour challenge. Mary G x

corryskaart zei

hallo ingrid
wat een koninglijke kaart een snoeppie om naar te kijken!
groejes van corry

chrilvian zei

prachtig gedaan

Annemieke zei

Wat een onwijs gaaf kaartje! heel erg mooi!
Groetjes, Annemieke

Michele Roos zei

Such a gorgeous card Ingrid. Love the colouring of the sweet Tilda and the details also. Hugs Michele x

Fleur zei

Oh Ingrid, this is perfection ~ I LOVE it, it's gorgeous
Hugz Fleur xXx

Mariska zei

Oh ik vind hem geweldig Ingrid!!! De hele layout, het afdrukje, alle kleine details... heerlijk!! Ik kan wel wat inspiratie gebruiken want zit in een enorme knutseldip en dit kaartje biedt een overdaad, bedankt!!

xxx
Mariska

Patricia zei

Wat een heerlijk kaartje weer Ingrid. Leuk thema ook. Groetjes Patricia

Marlies zei

Wat een prachtige kaart!! Super details! Super mooi geheel!!
groetjes, Marlies

annes paperfun zei

Gosj!! Your card is gorgeous!!
Lovely colours and details!
Love it! ♥
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Nicole zei

Wat een super mooi kaartje is dit geworden zeg! En wat leuk dat je een candy hebt gewonnen! Gefeliciteerd! Groetjes Nicole

Ern@ zei

Wat een prachtige kaart zeg! ik ben er helemaal verliefd op, de kleuren en bloemetjes en natuurlijk die geweldige stempel!!

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, heel veel plezier met je gewonnen candy! super hoor! Je kaart ziet er weer schitterend uit! Weer boordevol met prachtige details!! Liefs Marianne

Tamara Morton zei

Absolutely stunning card Thank you for joining us at Craft your Passion this week
Hugs
Tamar a

Jeanet van der Lee zei

Wat een schitterende kaart weer Ingrid, zoveel leuke details en weer helemaal in mijn smaak. Groetjes, Jeanet

Marianne Reijgersberg zei

Wat een plaatje van een kaart heb je gemaakt.
Schattig afdrukje dat je heel mooi hebt ingekleurd. Leuke versieringen. Vooral dat kroontje aan die strik.
Leuk dat je meedoet bij Stamptacular Sunday Challenge deze week.
Groetjes Marianne

Debbie Pamment zei

Oh my - what a wonderful job you've done with Kylie's sketch. LOVE the colour combo and the amazing way you've put it together.
Thanx for joining us at MDUC this week.
xXx

Bron zei

THis is just stunning! I love your interpretation of the sketch just amazing. Thanks for joining us at MDUC this week. Hugs Bron :D

Fran zei

Gorgeous card, I really love it, great work with Kylie's sketch! Thanks for playing along with us this week at MDUC!!

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!