zaterdag 30 april 2011

Een kerstkaart op een tuinbankje

Ja, dat zie je niet zo vaak he? Een kerstkaart in het zonnetje op een tuinbank. Maar in mijn tuin zag ik er 1 vandaag! Heb hem maar meteen op de foto gezet, anders zouden jullie het waarschijnlijk niet geloofd hebben ;-)
Toevallig begint vandaag ook de nieuwe Christmas Challenge bij Tickled Pink Stamps, met als thema "tags". Deze x-mas challenge loopt de hele maand mei! Kijk voor de details over de wedstrijd, de leuke prijs EN heel mooie andere kerstkaarten gemaakt in het zonnetje ;-) op ons challengeblog.
Het dessinpapier is van Basic Grey (Jovial) en de Post Card stempel van Whimsy Stamps.
Het "hope" ticket van Tim Holtz.
Dit is Cherrie with Tag, uit een eerdere serie van Tickled Pink Stamps. Ik heb haar ingekleurd met de volgende copic kleurnummers: huid E11, 01, 00, 000, 0000, R20; haar E59, 57, 55, YR33, 31, E41; rood R37, 35, 32, 30, 00, E41; groen YG95, 93, 91; tag E43, 42, 41, 0000.

Challenges:
Basic Grey: charms (I used a Jovial Paper Pad as dp)
Totally Paper Crafts: bling

Bedankt voor je bezoekje. Mocht je nou ook een kerstkaart vinden op je tuinbank, en stel dat hij past in het thema "tags", dan kun je gezellig meedoen met onze TPS Challenge. Tot gauw!

16 comments, which make me happy!:

Marlies zei

Wat een prachtige kerst kaart en dat in het zonnige voorjaar! Je kaart hieronder vind ik ook helemaal geweldig!!
groetjes, Marlies

Dora zei

inderdaad daar denk je nog niet aan als het zonnetje schijnt en de bomen, gras, planten uitlopen en de vogels druk zijn. maar je kaart is prachtig.
stempel mooi ingekleurd. en je kleuren van je papier....erg mooi,leuke details
succes verder en goed weekend.
groetjes Dora.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Nou zit ik hier in Parijs en kan ik via mijn iPad een berichtje sturen.je kaart is weer heel erg leuk.ik blijf het moeilijk vinden een kerst kaart nu te maken maar een tag wie weet lukt het .nu heb ik in de auto taartjes gehaakt en ga ze vanavond in elkaar zetten .

Lts ag

Linda zei

HiHiHi, Wat een leuke kaart zeg daar op je tuinbankje! En dat in deze tijd van het jaar! ;-)) Je kaart is prachtig, heel sfeervol van kleur. De stempel weer prachtig ingekleurd en ik zie veel mooooie details. Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

Jeanet van der Lee zei

Wow, waar haal je telkens de inspiratie vandaan zeg, prachtig! Enne...heb je al gezien dat je gewonnen hebt bij Magnolia Down Under? Gefeliciteerd meid! Groetjes, Jeanet

Leonie zei

Wat een prachtige kerstkaart Ingrid!! Wat goed, dat je met dit mooie weer toch inspiratie hebt om zo'n mooie winterse kaart te maken. Gefeliciteerd met de MDUC!! Helemaal terecht, ook dat was een schitterend kaartje.

Groetjes,
Leonie.

karen irvine zei

wow, ingrid, your cards are amazing! i love them all! i especially like your coloring! very nice! i'm still learning to color. maybe one day mine will look like yours!

Heather zei

Gorgeous card Ingrid, fabulous colouring of the cute image and so many beautiful details.

So glad you could join us at Basic Grey,
hugs
Heather xx

corryskaart zei

hallo ingrid
wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt!
wat kleuren en ''aankleden'' betreft kan ik nog een heleboel van je leren.
groetjes.....corry

Katinka zei

Dat is nog eens een aangename verrassing, een kerstkaart op de je tuinbank...in het zonnetje ;) Ben al een poosje niet op je blog geweest ,maar ik zie dat jij niet stil hebt gezeten...je hebt weer erg leuke dingen gemaakt! Ook deze kaart is weer een plaatje.

X
Katinka

Annemieke zei

Erg leuk en mooi! je kan hem maar op voorraad hebben. Des te minder hoef je te maken als de kerst eraan komt! best handig eigenlijk.
Groetjes, Annemieke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kerstkaartje Ingrid! Super mooie details.
Groetjes van Jacqueline

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, prachtig hoor deze kerstkaart! Je zou bijna willen dat de zomer snel voorbij gaat, hihi! Nee hoor laat de zon nog maar even schijnen! Jij hebt in ieder geval al een goed begin! Liefs Marianne

Inge zei

Hihi, ik had het zelfs nog nooit gezien, een kerstkaart in het zonnetje op de bank ;)
Maar hij is wel helemaal kerst en boordevol leuke Ingrid details!

Lorraine A zei

Gorgeous card Ingrid :-) the image is very cute and the papers and details are fabulous !! :-)

thanks for joining us on the TPC :-)
luv
Lols x x x

Hege-Annie Simonsen zei

I love this - such a fab card! :)
Think I need t check out that post card stamp from Whimsy Stamps!

Have a wonderful day!
Hugs, Hege

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!