dinsdag 5 april 2011

Etalage in lentesfeer

Vandaag ga ik jullie overladen met foto's. Ik heb twee weken geleden de etalage van Het Scrapbook Atelier in voorjaarssferen gebracht en zal een paar dingen laten zien die ik daarbij heb gebruikt.
Ik wilde vooral pasteltinten gebruiken, dus heb ik een papierblok van Tilda gepakt. De foto op deze lo is al een paar jaar oud, maar zo leuk! Mijn twee jongens zitten op schoot bij hun nicht.
Ik weet dat de layout liefhebbers onder jullie de laatste tijd veel tekort zijn gekomen, maar ik hoop er weer meer tijd voor te krijgen, want ik vind het zo leuk om te doen!

Om het middenstuk heb ik stroken uit een oud boek geplooid.
Sorry voor het slechte licht op deze foto, maar hier zie je een bloempot met "fotobloemen". Heel simpel om te maken en makkelijk in de verzorging ;-) De bloemen zijn gestanst met nestabillities.
En dan hier een paar vogelhuisjes in de maak. Het patroon komt uit het allereerste Magnolia Ink Magazine.

En hier hangen ze in de etalage.
Ik heb een plastic buxuskrans van de Action opgeleukt met wat geponste bloemen en vlinders.
En als laatste een aantal bloemenslingers. Dit idee zag ik in het Eline's Huis boek staan. Ook heel leuk om voor je keukenraam te hangen! De bloemen zijn weer gestanst met nestabillities en met de naaimachine aan elkaar genaaid. Begin te naaien op een bloem, naai dan een klein stukje "niets" en dan de volgende bloem er onder door halen.

Ik hoop dat je wat inspiratie hebt opgedaan! Leuk dat je er was en tot gauw :-)

11 comments, which make me happy!:

Anda zei

Dit ziet er weer perfect uit, net zoals anders. Bij het zien van de etalage begin je al te watertanden en word je als het ware "naar binnen getrokken" om te zien wat er nog meer voor moois achter de voordeur te zien is. Dat wordt dus weer een keer richting Klarenbeek om de etalage in het echt te zien. Schitterend gedaan!! Petje af!

Gr. Anda

Jeanet van der Lee zei

Wat leuk allemaal weer zeg, die foto bloempot vind ik een ontzettend leuk idee!!! Groetjes, Jeanet

Patricia zei

Heel mooi Ingrid!! Ik ben net nog bij Karin geweest en heb weer staan kwijlen bij de etalage. Je hebt het zo gezellig en vrolijk ingericht. De bloempot wil ik ook nog maken. Het is zo'n leuk idee. Groetjes Patricia

Riet zei

Zo Ingrid,jij heb hard gewerkt.
stuk voor stuk zijn ze prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Ern@ zei

Wat leuk allemaal, dat moet prachtig staan in de etalage. De krans en de slinger vind ik ook erg leuk, genoeg inspiratie dus!

Groetjes Erna

Judith zei

Hallo Ingrid,
Kom je mijn 'etalage' ook opvrolijken? Ik vind de vogelhuisjes ook zo leuk, ach, wat zeg ik? Ik vind alles leuk!
groetjes Judith

Linda zei

Dat ziet er erg vrolijk uit Ingrid! Mooi gedaan hoor. fijne avond. Groetjes, Linda.

Inge zei

Zo hé!! Wat een gezellige etalage!! Je vogelhuisjes zijn zo schattig!

Marianne Schut zei

Wauw Ingrid, je hebt je weer helemaal uitgeleefd zo te zien! Karin zal weer blij zijn met zo'n prachtige etalage! Liefs Marianne

Maantje zei

Hallo,

Ik ben door Google op je blog gekomen en meteen volger geworden ;-)

Wat een leuke dingen zie ik hier! Nu even de reden dat ik via Google op je blog ben gekomen. Binnenkort wordt 1 van mijn dochters 9 jaar en ik had als idee om een vogelhuisje te maken tijdens haar kinderfeestje. Nu ben ik dus op zoek naar een leuk patroon en kwam ik op jouw blog terecht. Nu weet ik dat de eerste Magnolia Ink nergens meer verkrijgbaar is. Mijn verzoek aan jou is of ik misschien het patroon van jou zou kunnen krijgen/kopen?

In afwachting van je antwoord.

Met lentegroet,

Manuela

Maantje zei

Hallo,

Ik ben door Google op je blog gekomen en meteen volger geworden ;-)

Wat een leuke dingen zie ik hier! Nu even de reden dat ik via Google op je blog ben gekomen. Binnenkort wordt 1 van mijn dochters 9 jaar en ik had als idee om een vogelhuisje te maken tijdens haar kinderfeestje. Nu ben ik dus op zoek naar een leuk patroon en kwam ik op jouw blog terecht. Nu weet ik dat de eerste Magnolia Ink nergens meer verkrijgbaar is. Mijn verzoek aan jou is of ik misschien het patroon van jou zou kunnen krijgen/kopen?

In afwachting van je antwoord.

Met lentegroet,

Manuela

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!