donderdag 7 april 2011

TPS preview en challenge #14

O, dit is echt leuk! Tickled Pink Stamps brengt elke maand nieuwe stempels uit en deze maand hebben we een gloednieuwe ontwerpster die 4 hele leuke stempels heeft getekend! Ik geloof vast dat ze in de smaak gaan vallen :-)
Op het blog van Tickled Pink Stamps (het blog van de webshop) kun je deze week de previews volgen en natuurlijk valt er veel te winnen, zoals we van Kellie gewend zijn ;-)
Voor mijn kaart heb ik Lil Pinkette Bobbi gebruikt. De banner die ze vasthoudt is leeg en je kunt er zelf iets inschrijven of stempelen. Ik heb letterstickers gebruikt met een doorzichtige achterkant. Ik denk dat kleine rub-on letters ook goed zullen werken! Zo kun je Bobbi voor heel veel gelegenheden gebruiken.
Vandaag begint ook de nieuwe wekelijkse challenge bij TPS met als thema "pink/ roze".
Ik heb dessinpapier van Graphic 45 (Once upon a springtime) gebruikt en de postzegel stempel is van Whimsy Stamps, gestempeld met Versafine Crimson Red en uitgestanst met een bijpassende stans. De poststempel is ook van Whimsy Stamps.
Bobbi is ingekleurd met de volgende copickleuren: huid E01, 00, 51, 30, 000, R21, 20; haar E59, 25, 33, 51, 50; jurk en banner E44, 43, 42, 41, 000; shirt, legging en schoenen R22, 21, 20; achtergrond W7, 5, 3, 1, 00, E41, 0000.
Het ticket is van Tim Holtz en de roze bloem heb ik gemaakt door cirkels van zijden stof te stapelen en aan de onderkant  in het midden af te binden. De vlindertjes zijn gemaakt met een Martha Stewart pons.

Challenges:
Sketch Saterday: de sketch
Allsorts: blooming blossoms
Stamp Something: use a digi
Craft your passion: anything goes
The Crafty Pad: flowers
Copic Creations: your favorite copic technique

Ik hoop dat je mijn kaart van vandaag leuk vindt. Bedankt voor je bezoekje en tot zondag, dan ben ik er weer met nog een preview.

8 comments, which make me happy!:

Judith zei

Hallo Ingrid,
Jij boft maar! Als je in het design team zit, mag je altijd alle nieuwste spulletjes uitproberen. En zij boffen, dat ze jou hebben.
Je bewijst je creativiteit maar weer met dit vrolijke kaartje!
Fijne dag nog,
groetjes Judith

Patricia zei

Hele mooie kaart ingrid! Leuk dat postzegeltje in de hoek. En superhandig dat stempeltje waar je zelf tekst in kan zetten. Groetjes Patricia

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een schatje dit nieuwe meisje weer een hoog heb gehalte.Super.

Mooie kleurtjes en wat leuk met die stickertjes in de banner.

lfs Ag

m@deliefjuh zei

super leuk gemaakt weer!

Linda zei

Oh, Wat een leukerd Ingrid! Het poststempeltje vind ik ook erg gaaf en de banner is idd heel handig! Mooi he, het papier van Graphic! Zo supergaaf is het. Alvast een prettig weekend. Groetjes, Linda.

Inge zei

Mooie kaart Ingrid, ik vind je bloem erg leuk! En zó mooi ingekleurd weer...!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje Ingrid, lief stempeltje en prachtige details.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een geweldige kaart Ingrid,super afdrukje,mooi ingekleurd,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!