vrijdag 11 december 2009

2e prijs/ challenge Stamp with fun

Aaaaahhhhh! Ik heb zulk spannend nieuws. In oktober heb ik meegedaan met de dierendagwedstrijd van Creatief Centrum Heesch... en ik heb de 2e prijs gewonnen met bovenstaande LO!!! Toen ik het hoorde heb ik even gegild (zachtjes) en een rondje door de kamer gesprongen. Zie je het voor je? Het leukste is dat de LO gepubliceerd wordt in het Creatief met Foto's magazine en in de Hobby Handig.

Verder had ik jullie ook nog twee kaarten beloofd voor vandaag. Het zijn twee "Easel Cards" geworden, vraag me niet wat dat betekent, maar zo wordt het op andere blogs ook genoemd...

De eerste heb ik gemaakt aan de hand van de sketch van Stamp with fun. Het dessinpapier is van Kaisercraft en de cutestamp van Whiff of Joy.


Gisteren lag er een envelop uit Noorwegen in mijn brievenbus. En daar zat deze gepersonaliseerde stempel in. Ik ben er super blij mee. Als je ook zo'n soort stempel wilt kun je kijken bij Bunny Zoe's Crafts, een hele leuke Engelse webshop. Zij laat deze stempel maken in Noorwegen.

De tweede stand-up kaart is gemaakt met Bo Bunny papier en een kerstmagnoliaatje. De cutestamps zijn ingekleurd met aquarelpotloden.


De bloem heb ik zelf gemaakt met Flower Power pons groot en middel van EK succes en dun inpakpapier. De grote bloemenpons heb ik ook gebruikt voor de hulstblaadjes. Die tip las ik ergens op een blog, maar ik weet niet meer welke. Ik hoop dat ze het niet erg vind dat ik haar foto's gebruik zonder bronvermelding.

Een fijn weekend allemaal.
xxxxxxx

4 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Gefeliciteerd Ingrid, het is een super leuke en prachtige lay-out. En je kaartjes zijn ook weer geweldig.
Prettig weekend van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuk hoor deze layout.En je kaartjes zijn geweldig erg leuk dat je meedoet met stampwithfun.
Fijn weekend,Agnes

The Crafty Den zei

What a cute card. I love the image and the papers are gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

Ingela zei

Lovely card and great take on the sketch!
Thanks for joining SWF!

Hugs
Ingela

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!