donderdag 31 december 2009

Kleine cadeautjes

In februari vieren de jongens juffendag op school. In tegenstelling tot de vorige keer, wilde ik deze keer op tijd zijn met het maken van de cadeautjes ;-)


Ik heb met mijn Scor-Pal een doosje gemaakt dat ik heb versierd met dessinpapier van Scenic Route, een cutestamp van Whiff of Joy en een tekststempel van Melissa Frances.


In het doosje heb ik een zakje met chocolaatjes gedaan. Het patroon van het doosje kun je vinden bij de projecten op http://www.scor-pal.com/.


Ik heb ook een bijpassende boekenlegger gemaakt. Het idee: de juf zit lekker op de bank met een boek en een chocolaatje binnen handbereik. Mmm... misschien maak ik ook een setje voor mezelf ;-)

Allemaal een gezellige oudjaarsavond gewenst! Bedankt voor het langskomen en voor alle leuke berichten die jullie achterlaten, zo heerlijk om te lezen! Tot volgend jaar.

xxx Ingrid

5 comments, which make me happy!:

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, Wat een schatjes zijn het weer geworden zeg, je zal als juf maar van ieder kind zoiets moois krijgen! Echt super mooi!
Fijne jaarwisseling en heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2010! Liefs, Marianne

Davi zei

Ingrid, I couldnt get the page to translate to english so not sure but think this must be a gift for someone. The packaging is just fabulous and the matching tag is just a wonderful. Such a fun gift it would be to receive!! Have a HAPPY and BLESSED New Year!! :)

Riet zei

Weer heel erg mooi Ingrid,prachtige stempels en mooi papier, Schitterend.

Gezellige jaarwisseling en een gezond 2010.
Liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Je hebt weer een leuk kadootje gemaakt,ziet er erg leuk weer uit.
Ik wens je een heel creatief 2010 toe.

groetjes Agnes

LOKESH zei


dj liker apk
snapchat apk

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!