woensdag 2 december 2009

Rijmelarij en geboortekaart

De jongens waren vanochtend aan het rijmen. J: ik heb een roos, toch ben ik super boos. R: ik heb een vriendje dat ben jij, en jij bent een gekookt ei. Mmm, de diepgang in hun gedichten moet nog komen denk ik.

Ze zitten nu op school en ik heb boodschappen gedaan. Vanmiddag gaan ze bij een vriendinnetje spelen dus ik heb het rijk alleen, heerlijk. Eerst ga ik schoonmaken en als dat klaar is mag ik van mezelf lekker gaan frobelen. Wat zal ik eens gaan doen... Als je veel hobby's hebt moet je daar best even over nadenken hoor!


Er is een zoon geboren bij een vriendin van school. Dat is een kaartje waard. Hij is gisteren op de post gegaan. De sluiting komt van een winkelwagenmuntje (leuk scrabblewoord). Het muntje zit nu los in m'n jaszak...

Fijne dag allemaal en tot gauw!

Hugs Ingrid

0 comments, which make me happy!:

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!