vrijdag 4 december 2009

Whiff of Joy challenge


De challenge van Whiff of Joy is deze week een sketch, en een hele leuke! Dus ik had het plan om daar gisteravond een kaart voor te maken en mijn Whiff of Joy stempels uit de kast te halen. Maar wat vond ik gisteren op de deurmat? Yummie, een pakje van WOJ!! Ik kon de wintersale niet weerstaan... Dus het werd geen stempels uit de kast halen maar uit de envelop. Ik heb meteen de schattige dwerg uit kunnen proberen. Ik vind hem super leuk.


Het dessinpapier is van Basic Grey "Eskimo kisses". Het sterbedeltje heb ik gekocht bij Cutestamps and Cards.


Ik heb het plaatje ingekleurd met aquarelpotloden en m'n brushpen.

De bloem heb ik gemaakt van dun inpakpapier. Met de flower power pons en EK heb ik drie grote en 3 middel bloemen uitgeponst, met een splitpen aan elkaar gemaakt en laagje voor laagje omhoog gekreukeld en toen in vorm gebracht. De takjes zijn van de nieuwe Nellie Snellen pons.

Een fijne dag nog!

3 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk,deze stempel bedoelde ik ,helemaal super mooi hoor met dit papier van basic grey.
Fijn weekend,
Gr agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk en mooi kaartje, echt geweldig!
Groetjes van Jacqueline

Marga zei

Ontzettend leuke kaart heb je gemaakt!! Prachtig papier ook, en zo mooi ingekleurd.
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge deze week :)

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!