donderdag 3 december 2009

A spoon full of sugar challenge

Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de challenge van A spoon full of sugar. De opdracht is om een kerstkaart te maken zonder de traditionele kerstkleuren rood en groen.

Het is leuk om af te wijken van de tradities wat kleur betreft. Deze sneeuwpop van Magnolia leent zich er ook goed voor.

De stempelafdruk heb ik cadeau gekregen van mijn vriendin Agnes. Zij is gek op cutestamps en laat hele mooie kaarten zien op haar eigen blog! Als je tijd hebt, kijk dan eens bij haar.

De bloemen heb ik geponst met de EK Succes flower power pons.

Het is nogal regenachtig op het moment bij mij. Gisterochtend kwam ik buiten na een nacht waarin het had gevroren en dan ik het heerlijk om de jongens op de fiets naar school te brengen. Nu is het weer echt herfst, maar... dat is wel lekker knutselweer!

xxx

3 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

ja dit blijft mijn favorite sneeuwpop echt een schatje een hele leuke kaart heb je ermee gemaakt leuk zo met deze kleurtjes en het kant .
Gr Agnes

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

hoi

ik kreeg via agnes de link naar je blog.
en zo nieuwsgierig als ik ben ging natuurlijk even een kijkje nemen
ziet er leuk uit!
groetjes miranda

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooie kaartjes maak je!
Veel succes met je blog.
Groetjes van Jacqueline

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!