zaterdag 19 december 2009

Friday sketchers

Het is zo'n heerlijk gevoel om al klaar te zijn met m'n kerstkaarten. Bijna alles is verstuurd en ik heb zelfs nog een paar reserve :o))) Dus toen ik de sketch bij Friday Sketchers zag... heb ik er maar een geboortekaart van gemaakt. Ik vond het een super sketch om mee te werken, ik hou van veel stukjes papier.

Het dessinpapier is van Cosmo Cricket (Earth Love), de tekststempels van Three bugs in a rug, de bloemen van Prima en ik geloof dat de cute stamps van Artemio zijn. De afbeelding heb ik ingekleurd met aquarelpotloden en mijn brushpen. De metalen charm heb ik gekocht bij Cute Stamps and Cards.

Omdat de basis van de kaart donkerbruin is heb ik een ecrukleurig "schrijfvakje" gemaakt. De onderrand is geponst met een randpons van Martha Stewart (doily lace).

Een paar weken geleden heb ik deze geboortekaart geknutseld. De vlinder heb ik gemaakt met nestabillities. Ik vind het een sport om al mijn papier op te maken en met dit model lukt dat heel goed! Moeten alle restjes natuurlijk wel een beetje bij elkaar passen ;o)

Dus laat die baby's maar komen! De kaartjes liggen klaar om te versturen. Haha.

Fijne zaterdagavond en bedankt voor het langskomen!

5 comments, which make me happy!:

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterende kaartjes Ingrid, ze zijn heel mooi! Prachtige kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ze zijn allebei prachtig,ik ga gauw mijn papier blokje ook opzoeken.Ik vind het prachtig papier.
groetjes Agnes

Steph zei

What gorgeous cards! I love the shabby chic flavour to them. So pretty and I love the papers you've used x

daantje zei

wat zijn dat mooie kaarten geworden zeg ik vind ze prachtig.
groetjes
Daantje

Aud zei

Gorgeous cards!♥

Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

Hugs,
Aud

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!