donderdag 24 december 2009

Stamp with fun meets Papertake Weekly


Voor deze kaart heb ik de sketch van Stamp with fun gebruikt en het thema van Papertake Weekly, dat deze week "thank you" is.

Het is een drieluik kaart. Als hij openstaat ziet hij er zo uit. Rechts ga ik mijn boodschap schrijven.

De basis voor de kaart heb ik gemaakt van craft cardstock. De afbeelding is van Penny Black en ik heb hem ingekleurd met aquarelpotloden en mijn brushpen. Het tekstje van Melissa Frances.

De andere kant ziet er zo uit.

Het dessinpapier is van Jenny Bowlin, ik vind het super. Een beschrijving van dit model kaart vond ik bij Whiff of Joy.

En nu wil ik jullie vanaf mijn kleine plekje op de wereld hele gezellige feestdagen toewensen en een gezegend nieuwjaar!

Hugs,
Ingrid

8 comments, which make me happy!:

daantje zei

wat is dat een mooi kaartje zeg prachtig en jij ook fijne feestdagenmet je gezin.
groetjes
daantje

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Echt super leuk !!!
Leuk dat je meedoet met stamp with fun.
Gr Agnes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje, echt prachtig!
En ook voor jou hele fijne feestdagen!
Groetjes van Jacqueline

Nilla zei

Fabulous card, so many beautiful details! Thanks for joining us at SWF this Christmas week! Hugs Nilla

The Crafty Den zei

What a pretty card. The image is perfect and the paper is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week. Hugs, Denise x

debby4000 zei

Oh what a stunning card, such wonderful details.
luv
Debby

Mandy zei

Such a fab card with so much lovely detail. Thank you for joining in with PTW's challenge this week.

Mandy

Anoniem zei

wow your card is wonderful !!!love it !!thanks for joining us at swf!!
hugs tina46

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!