woensdag 2 december 2009

Challenge Friday Sketchers

Leuk, leuk, leuk. De eerste keer dat ik mee doe aan een challenge! Aan de hand van de sketch van deze week op Friday Sketchers heb ik de volgende twee kaarten gemaakt.


Het dessinpapier is van Basic Grey. De plaatjes zijn van Crafty Secrets, "Heartwarming Vintage Cuts".
De sneeuwsterren heb ik gemaakt met een pons van EK succes, daarna heb ik er Distress Stickles opgesmeerd. Het prachtige band van beide kaarten heb ik gekocht in de leuke internet winkel van de Engelse Nikki, Bunny Zoe's Crafts.

Succes als je ook meedoet deze week!

2 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Hoi Ingrid, mooi hoor je blog zo en wat heb je er al een boel kaarten op staan, de engel vind echt helemaal geweldig ook .Zal je naam ook gauw bij mij op het blog zetten.

groetjes agnes

Nikki Fairbairn zei

Hi Ingrid, Your cards are beautiful. I love the colours and snowflakes. Congratulations on your first blog :-) Big Hugs from England, Nikki x

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!