dinsdag 29 december 2009

Stamp with fun meets Create 4 fun

Voor deze kaart heb ik de sketch gebruikt van Create 4 fun. Het dessinpapier is van Graphic 45, ik had nog wat over van m'n adventskalender. De bloemen zijn gemaakt met EK succes Flower Power ponsen. En de stempel... is ze niet lief? Het is een Anya van Greeting Farm. Dankjewel Agnes!!!

Achter de kaart staat een oude telmachine die mijn vader heeft gered van de vuilnisbak. Nostalgisch he?

 Bij Stamp with fun is deze week het thema "happy new year".


Om de bontrandjes te immiteren heb ik een Puffy Velvet pen gebruikt.

Het voorste windlichtje heb ik gehaakt voor een vriendin die jarig was vorige week. Het glas is een Bonne Mamman jampotje.

De achterste twee lichtjes zijn van mijzelf. Zie je hoe leuk het kaarslicht erdoorheen schijnt?

Vandaag hebben we appelflappen gebakken bij mijn ouders in de schuur. Dat is een familietraditie. Er wordt gebakken in een pan die van de oma van mijn oma is geweest! Elk jaar is het weer de vraag of we niet door de bodem gaan...

Als wij, de vrouwen en appelschilsters, onder luid protest van de mannen (de bakkers) de eerste appelflappen mee naar binnen nemen... o, die smaken zo lekker!

Bedankt voor het langskomen!
Hugs Ingrid

13 comments, which make me happy!:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Hele leuke kaart,fijn dat de stempeltjes goed zijn aangekomen er is nog een setje vandaag op de post gegaan.

Gr Agnes

Marianne Schut zei

Hai Ingrid! Wat een super mooie kaart heb je gemaakt, die Anya's zijn inderdaad erg schattig! En wat leuk dat bruine bontrandje, ik heb ook een Puffy Velvet gekocht bij het scrapatelier in Klarenbeek maar dat is een witte, ik neem aan dat jij dan een bruine gebruikt hebt? of kun je het ook nog van een kleurtje voorzien? De theelichtjasjes vind ik ook helemaal geweldig! leuk hoor om zoiets kado te krijgen. Enne....smikkelse van de appelflappen en de oliebollen, ziet er goed uit! jammie! Fijne avond. Marianne

Myriam zei

Wat een mooi kaartje!
Je 'gehaakte potjes' zien er ook heel gezellig uit. Je vriendin zal wel blij zijn met haar cadeau.
Ik wil ook al een tijdje zoiets haken, maar vind nooit de tijd. Ik wilde mijn potje dan gebruiken om pennen ofzoiets in te bewaren. Ik had er nog niet aan gedacht om er een kaarsje in te zetten, maar dat ziet er ook heel leuk uit.
Mmm.. Appelflappen, dat eet ik ook graag. ;D

Nog veel knutselplezier! xx Myriam

Riet zei

Ohh Ingrid,wat een prachtige kaart,mooie stempel en papier,prachtige kleuren.
En die potjes,wat heb je dat mooi gemaakt,echt woww.
En wat is dat leuk zeg,met de familie appelflappen bakken,en niet door de pan gegaan?

Fijne jaarwisseling,en een gezond 2010.
Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Ingrid, je vroeg nog aan mij wat ik gebruikt had voor die blisterkaart, het is inderdaad een verpakking van dubbelzijdig tape, werkt perfect, alsof het er voor gemaakt is! en inderdaad leuk om zo bij elkaar weer ideetjes op te doen! Welstrusten voor zo! en tot de volgende keer weer. Liefs, Marianne

Esther zei

Hoi,

Kwan je bij een andere blogger tegen en dacht even gluren.
Mooie kaarten maak je hoor.
En ik denk dat ik hier meteen haakexpert te maken heb.Leuk ook die kleine gehaakte loemetjes op je kaart.

Groetjes Esther

Anoniem zei

Weer een geweildig kaartje.
Maar de windlichtjes vind ik helemaal super.
Ik zou wel willen weten hoe je dat hebt gedaan.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ingrid je kaartje is echt prachtig. Mooie kleuren en een hele leuke stempel. Ook je waxinelichtjes vind ik erg mooi, wat ben je toch creatief!
Eet smakelijk van de appelflappen en een goede jaarwisseling!
Groetjes van Jacqueline

The Crafty Den zei

What a cute card. The image is adorable and the paper is gorgeous. Thanks for joining us at stamp with fun this week and Happy New Year! Hugs, Denise x

Anne-Marije zei

Hallo Ingrid,
Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen met de Create4fun challenge van deze week. Ik wens je een goed 2010.
xxx Anne-Marije

Yani zei

Beautiful card... loved the flowers, the stamp... well, every single detail about it ;-)

Thanks for sharing and for joining us this week at Stamp With Fun!

Happy New Year!

daantje zei

wat een leuk kaartje is het geworden zeg prachtig en wat een leuke theelichthouders zeg prachtig. En dat lijkt me wel gezellig met zijn allen olienbollen bakken zeg. Ik wil je een fijne jaarwisseling wensen en al het goede voor 2010.
groetjes
daantje

LOKESH zei


happy chick apk
Blackmart alpha apk
dj liker apk
snapchat apk

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!