zondag 20 december 2009

A spoon full of sugar

Probeer mijn kaartenbak up-to-date te krijgen en er moest nog een beterschapskaartje in. Handig om klaar te hebben liggen. Ik heb de sketch gebruikt van A spoon full of sugar. Ik vond het meteen een geweldige sketch en toch heb ik er een poosje mee zitten stoeien... Uiteindelijk heb ik hem een kwartslag gedraaid. Ik was er niet meteen tevreden mee, dat kwam pas toen hij bijna af was.

Het plaatje is een sticker van Heartwarming Vintage. Schattig he?

De pins zijn parelmoer kopspelden van de markt. Het papier is van SEI (Dill Blossom, paper block). De tekststempel is van Melissa Frances.

Het heeft hier enorm gesneeuwd. Toen we vanmorgen de deur open deden lag de sneeuw daar zelfs tegenop. Mmm, lekker gevoel om ingesneeuwd te zijn als je genoeg knutselspullen in huis hebt ;o) De jongens en M hebben vanmiddag geprobeerd om een sneeuwpop te maken, maar dat lukte niet. Het is echt stuifsneeuw en het plakte niet. Helaas, geen sneeuwpop foto...

...wel een foto van een sneeuwkat! Onze kat Muis vindt het geweldig om in de sneeuw rond te springen.

Hugs,
Ingrid

2 comments, which make me happy!:

daantje zei

het is een erg leuk kaartje geworden zeg en jammer dat ze geen sneeuwpop konden maken want das natuurlijk wel leuk als het gesneeuwd heeft.
groetjes
Daantje

Linda zei

Hoi Ingrid,
Bezocht Agnes haar blog toen ik jou naam voorbij zag komen en dacht, meteen even spieken!
Je maakt echt super leuke dingen zeg! Kom vaker een kijkje bij je nemen.
Groetjes, Linda.

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!