dinsdag 22 december 2009

Winterweer en vakantiealbum - deel 2

Het is lang geleden dat er zoveel sneeuw bij ons heeft gelegen! Het ziet er allemaal zo mooi uit met die witte deken. Natuurlijk is het ook wel lastig met de gladheid, maar... je kunt wel mooie foto's maken nu!


Deze mooie krans heb ik van m'n moeder gekregen. Hij hangt goed, he mam?

Zo, klaar voor nog een paar vakantiealbum foto's? In vervolg op gisteren beginnen we nu bij pagina 12...

Bedankt voor het langskomen. See you soon!

3 comments, which make me happy!:

daantje zei

ooo wat heb je dat mooi gemaakt zeg dat album prachtig. En de tuin ziet er idd erg mooi uit met al die sneeuw.
groetjes
Daantje

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ook dit deel van je album is prachtig! Mooie kleuren.
Groetjes van Jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Heel erg leuk,het is echt een heel mooi boekje geworden. Ik ben met het grote boek voor karin bezig maar ik ga het helemaal anders doen ik ga de bladzijdes niet om en om doen want het komt niet mooi uit met mijn vakantie foto's , ik probeer zover mogelijk te komen danneem ik het 4 januari mee.Kun jij je mening erover geven.

Gr Agnes

Een reactie posten

Bedankt voor je bericht! Dat waardeer ik echt!
Thanks for leaving a comment, I really appreciate that!